Beantwoord

Opgewaardeerd en geen internet

• 21 mei 2017
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Ik heb gisteren 10€ opgewaardeerd maar ik kan nu niet op internet terwijl ik dat voor heen wel kon, ik gebruik deze simkaart enkel om te internetten.wat nu?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 22 mei 2017, 09:31

Hoi Palmkesoeske69, welkom op het klantenforum.

PrePaid is recent veranderd, je moet nu eerst via de landingspagina kiezen voor een internetbundel, of voor betalen per MB als je uit het tegoed wilt internetten. Meer hierover kun je lezen in dit FAQ-topic en meer informatie over wat er voor PrePaid is veranderd lees je in dit topic.

Als je voor 'Betalen per MB' wilt kiezen, kan het zijn dat je op de landingspagina eerst op 'Internetbundel' moet klikken. Na 200 MB verbruikt te hebben moet je opnieuw kiezen voor 'Betalen per MB'.

Laat je weten of dit je probleem heeft opgelost? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Palmkesoeske69, welkom op het klantenforum.

PrePaid is recent veranderd, je moet nu eerst via de landingspagina kiezen voor een internetbundel, of voor betalen per MB als je uit het tegoed wilt internetten. Meer hierover kun je lezen in dit FAQ-topic en meer informatie over wat er voor PrePaid is veranderd lees je in dit topic.

Als je voor 'Betalen per MB' wilt kiezen, kan het zijn dat je op de landingspagina eerst op 'Internetbundel' moet klikken. Na 200 MB verbruikt te hebben moet je opnieuw kiezen voor 'Betalen per MB'.

Laat je weten of dit je probleem heeft opgelost? 🙂
Hei dank voor het antwoord ,en neen mijn probleem niet opgelost. Ik ben niet van nederland en heb deze pre paid vorig jaar gekocht om als ik in Nederland ben bereikbaar te zijn online. Dus helaas was ik niet op de hoogte van jullie verandering en heb dus 15€ voor niks opgewaardeerd. Want voor t bellen moest ik deze pre paid niet,bellen doe je tegenwoordig via wats app .heel jammer maar nog eventjes en we zijn vrij om in Europa te surfen met ons eigen nummer van ons thuisland.groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Palmkesoeske69,

Je hebt niet voor niets opgewaardeerd want je kunt gewoon internetten zoals vroeger! Dat heet alleen nu Betalen per MB. Kun je eens naar deze pagina gaan op jouw telefoon (met jouw wifi uit) en daar kiezen voor betalen per MB? Dan kun je gewoon weer internetten zoals je gewend bent. In onderstaande video wordt het ook nog stap voor stap uitgelegd.

Laat je weten of het is gelukt? Ik zie trouwens dat je op dit moment nog 488 MB over hebt van jouw PrePaid Surprise MB's die je hebt gewonnen. Dus daar kun je voorlopig nog even mee vooruit.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer