Beantwoord

Opgewaardeerd maar geen bundel ontvangen.

• 20 september 2019
  • 5 reacties
  • 989 Bekeken

Gisteren opgewaardeerd omdat de internetbundel vandaag zou worden verlengd. Het bedrag voor de nieuwe bundel is afgeschreven maar helaas geen bundel ontvangen. Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Hajar 21 september 2019, 11:40

Hi @Uilaa

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je bundel actief is. Werkt alles naar behoren? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Uilaa

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je bundel actief is. Werkt alles naar behoren? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!
Hi @Uilaa

Na ongeveer €10,- aan tegoed kwijt te zijn aan klantenservice wachttijden en telefoonkosten is het inderdaad gelukt. Redelijk belachelijk als je het mij vraagt, maar daar valt verder weinig meer aan te doen. De bundel werkt naar behoren..
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Uilaa

Excuses voor het ongemak! Om je tegemoet te komen heb ik een kleinigheidje toegevoegd aan je tegoed. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!
Hi @Uilaa

Excuses voor het ongemak! Om je tegemoet te komen heb ik een kleinigheidje toegevoegd aan je tegoed. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Ik kreeg er inderdaad een bericht van, bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan!

Reageer