Beantwoord

Opgewaardeerd met €10, maar slechts €9 ontvangen

• 8 juli 2019
  • 4 reacties
  • 821 Bekeken

Ik had €9,17 beltegoed. Na opwaarderen werd dit €18,17. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 9 juli 2019, 01:01

Heb je misschien een Euro aan verbruik gehad?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Heb je misschien een Euro aan verbruik gehad?
Dat zou wel toevallig geweest zijn. Inmiddels is het tegoed opgelopen tot €18,77. Ik vermoed dus dat Tmobile €1 gereserveerd had.
Ik wil graag van Tmobile weten wat de reden voor de reservering is.

Verder werkt de prepaid internet niet. Volgens MYtmobile heb ik " 1022 van de 1024MB" ( zie afbeelding)., maar het internet werkt niet. Ik heb de telefoon uit en aan gezet, en nu werkt het prepaid internet via het beltegoed pas weer.

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Matti100,

Bij contact met internet wordt er 1 euro gebufferd. Je kunt dus nog wel even internetten voordat er opnieuw wordt afgeschreven. De 1 euro wordt alvast gereserveerd voor internetverbruik. Het wordt niet daadwerkelijk van je beltegoed afgeschreven, je ziet het echter wel in je verbruikstatus terug. Het niet verbruikte tegoed blijft gewoon staan!

Begrijp ik goed dat het internet na opnieuw opstarten wel weer werkt?
De bundel " internet via betalen uit prepaid tegoed", was al weken geleden aangezet. Toen was er ook al een euro gereserveerd. Tussendoor een bundel van €10 gehad. Daarna wilde il weer internetten. In het overzicht stond duidelijk dat die bundel AAN was. Maar hij deed het niet. En er was dus al wéér €1 gereserveerd, terwijl het internet zelfs helemaal niet werkte!

Pas toen ik de telefoon had uitgezet , werkte internet uit het tegoed weer.

Ik vind dat tmobile moet ophouden met die reserveringen. Het geeft veel onduidelijkheid en staat eigenlijk nergens vermeld. Waar is dat goed voor?

Reageer