Beantwoord

Opgewaardeerd via de website, wel afschrijving saldo geen beltegoed

  • 13 april 2017
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Beste Meneer/ Mevrouw,

Gister heb ik beltegoed opgewaardeerd via de website. Vervolgens heb ik niets ontvangen.
Zojuist keek ik op mijn rekening en er is wel 10 euro afgeschreven.
zouden jullie het beltegoed alsnnog willen overmaken?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door David 13 april 2017, 16:41

Hoi Rosanne,

Zo te zien heeft mijn collega via Facebook je ook al verder geholpen, maar ik zie de opwaardering zelf wel gewoon terug. Deze is in de ochtend gedaan en vervolgens is daar een internetbundel van €9,95 voor aangeschaft. Als je op My T-Mobile kijkt zie je deze MB's ook terug. Ik zie dat je ook vanochtend weer hebt opgewaardeerd, maar de opwaardering is dus gebruikt voor de aanschaf van een bundel. Vandaar dat het wellicht leek alsof de opwaardering daarna niet was bijgeschreven?

Hopelijk heb ik je zo meer uitleg kunnen geven, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag van je! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rosanne,

Zo te zien heeft mijn collega via Facebook je ook al verder geholpen, maar ik zie de opwaardering zelf wel gewoon terug. Deze is in de ochtend gedaan en vervolgens is daar een internetbundel van €9,95 voor aangeschaft. Als je op My T-Mobile kijkt zie je deze MB's ook terug. Ik zie dat je ook vanochtend weer hebt opgewaardeerd, maar de opwaardering is dus gebruikt voor de aanschaf van een bundel. Vandaar dat het wellicht leek alsof de opwaardering daarna niet was bijgeschreven?

Hopelijk heb ik je zo meer uitleg kunnen geven, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag van je! 🙂

Reageer