Opvragen van Prepaid T-mobile Puk-code

• 9 december 2011
  • 1 reactie
  • 555 Bekeken

Geachte T-mobile leden,
Ik heb sinds kort een nieuw abonnement afgesloten bij t-mobile. Voor mijn abonnement had ik een prepaid simkaart van t-mobile. Nu had ik voor die prepaid nummer al een account gemaakt bij my-tmobile. Alleen na mijn abonnement, is mijn account automatisch naar mijn abonnement nummer overgegaan (dus mijn prepaid nummer is er niet meer). Ik heb nu de puk code nodig voor mijn prepaid nummer, alleen ik kan die niet opvragen via my-tmobile. Als ik een andere account wil gaan maken voor mijn prepaid nummer, kom ik elke keer deze fout(bericht) tegen: "Er is al een account voor het opgegeven mobiel nummer".
Het klopt ook dat ik een account had voor die nummer, alleen na mijn abonnement is de account "zeg maar" verschoven naar mijn abo nummer, dus mijn prepaid nummer is weg.
Ik had de klantenservice 3 maal gebeld, en elke keer krijg ik mensen aan de lijn die beweren dat ik die via my-tmobile kan doen en dat het moet lukken (dat het opgelost is, dus nieuwe account aanmaken, maar al 2 weken lukt het niks).
Daarom wil ik graag een oplossing voor mijn probleem.
MvG

1 reactie

@E007

Er is denk ik een misverstand. Wanneer je oude prepaid nummer is over gegaan in een abonnement nummer dan heb je de pin/puk code van het oude nummer niet meer nodig, want deze is dan geblokkeerd. Kun je ons aangeven wat je wilt doen maar wat niet lukt ?

Reageer