Beantwoord

Opwaardeerbon

  • 23 mei 2017
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Ik heb net n opwaardeerbon gekocht maar als ik 1244 bel stopt het opwaardeermenu halverwege ,en kan ik niet verder..wat kan ik doen ?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 23 mei 2017, 14:47

Hoi Riakuipers10, welkom op het klantenforum.

De workaround voor dit probleem is tijdelijk de netwerkverbinding (onder mobiele gegevens) op 3G of 2G zetten.

Als het dan nog niet lukt om via 1244 op te waarderen, kun je het volgende proberen:

Opwaarderen via een opwaardeerkaart (sms of online)
Je opwaardeerkaart online opwaarderen
Ga naar de opwaardeerpagina
Vul je 2x het T-Mobile PrePaid-nummer in
Voer de 16-cijferige code in van de opwaardeerkaart
Klik op 'Opwaarderen'

Je opwaardeerkaart opwaarderen via sms
Sms de 16-cijferige code van de opwaardeerkaart naar 1444
Je krijgt een sms'je dat de opwaardering gelukt is.


Laat je weten of het met één van de bovenstaande manieren is gelukt om op te waarderen? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Riakuipers10, welkom op het klantenforum.

De workaround voor dit probleem is tijdelijk de netwerkverbinding (onder mobiele gegevens) op 3G of 2G zetten.

Als het dan nog niet lukt om via 1244 op te waarderen, kun je het volgende proberen:

Opwaarderen via een opwaardeerkaart (sms of online)
Je opwaardeerkaart online opwaarderen
Ga naar de opwaardeerpagina
Vul je 2x het T-Mobile PrePaid-nummer in
Voer de 16-cijferige code in van de opwaardeerkaart
Klik op 'Opwaarderen'

Je opwaardeerkaart opwaarderen via sms
Sms de 16-cijferige code van de opwaardeerkaart naar 1444
Je krijgt een sms'je dat de opwaardering gelukt is.


Laat je weten of het met één van de bovenstaande manieren is gelukt om op te waarderen? 🙂

Reageer