Beantwoord

opwaardeercodes werken niet

  • 4 maart 2017
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Hoi,

Onlangs heb ik een opwaardeerbon gekocht bij een supermarkt met Post NL balie.
De 16-cijferige code wordt echter niet erkent als ik deze invoer via 1244.
Nu heb ik nogmaals een opwaardeerbon gekocht, maar ook deze wordt via 1244 niet herkend.
De bedrijfsleider van de supermarkt geeft aan dat ik dan een andere provider moet zoeken.
Nu heb ik al 40 euro besteed aan de opwaardeerbonnen zonder dat ik er nog iets aan heb gehad.
Kunnen jullie de opwaardeercodes activeren?

Hartelijke groet,
Aart-jan
icon

Beste antwoord door Sam- 5 maart 2017, 15:39

Hoi Aart-Jan,

Wat vreemd zeg. 2 keer achter elkaar, dat kan geen toeval zijn. We lossen het graag voor je op!

Zou je mij in een privébericht allebei de opwaardeercodes willen sturen? Op de opwaardeerbon staat ook een serienummer? Zou je deze ook mee willen sturen? Dan ga ik er gelijk mee aan de slag. We gaan er samen uit komen Aart-Jan. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Aart-Jan,

Wat vreemd zeg. 2 keer achter elkaar, dat kan geen toeval zijn. We lossen het graag voor je op!

Zou je mij in een privébericht allebei de opwaardeercodes willen sturen? Op de opwaardeerbon staat ook een serienummer? Zou je deze ook mee willen sturen? Dan ga ik er gelijk mee aan de slag. We gaan er samen uit komen Aart-Jan. 😉

Reageer