Beantwoord

Opwaarderen 1244 lukt niet

• 31 mei 2016
  • 4 reacties
  • 339 Bekeken

Hai,

Sinds een week ben ik door m'n beltegoed heen, en probeer ik op te waarderen maar doet zich er een probleempje voor.

Ik bel dat opwaardeernummer (1244) maar die hangt elke keer na 3 seconden op, hierdoor kan ik dus niet opwaarderen. Ik dacht dat het misschien even een storing was dus ik denk laat ik een weekje wachten.
Maar nu lukt het me nog niet en ik moet soms nog wel eens bellen voor m'n werk, en dat gaat lastig als ik niet kan bellen.

Ik heb zelf al een beetje gezocht naar wat het probleem zou kunnen zijn maar ik kan eigenlijk niets vinden.
Dus als iemand een idee heeft waar het probleem ligt, hoor ik het graag :D

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door 05alexander92 31 mei 2016, 23:54

Dit probleem heb ik vaker voorbij zien komen op dit forum, hoewel dat wel al enkele weken geleden is.

Als je dit nog steeds hebt, dan vermoed ik dat er nog steeds iets van een storing aan de gang is. Kun je eventueel via sms opwaarderen? Anders kun je misschien via de klantenservice laten opwaarderen en anders is het even afwachten tot een moderator hier reageert.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Dit probleem heb ik vaker voorbij zien komen op dit forum, hoewel dat wel al enkele weken geleden is.

Als je dit nog steeds hebt, dan vermoed ik dat er nog steeds iets van een storing aan de gang is. Kun je eventueel via sms opwaarderen? Anders kun je misschien via de klantenservice laten opwaarderen en anders is het even afwachten tot een moderator hier reageert.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Prsxone,

Het komt helaas inderdaad vaker voor dat 1244 niet goed bereikbaar is. Lukte het eerder wel om via deze manier op te waarderen?

Ik heb voor nu even €5,- voor je opgewaardeerd zodat je weer kunt bellen. Zou je mij in een privébericht de code van de bon willen sturen? Dan waardeer ik hem handmatig voor je op! 🙂

Ik had eigenlijk geen idee dat het mogelijk was via sms, dus ik had dat nog niet geprobeerd.
Klantenservice kon ik helaas niet bellen omdat ik niet genoeg beltegoed had. Ik had er niet aan gedacht om het via een andere telefoon te doen, als het zich in de toekomst nog voor doet zal ik dat wel proberen :p

Hey Prsxone,

Het komt helaas inderdaad vaker voor dat 1244 niet goed bereikbaar is. Lukte het eerder wel om via deze manier op te waarderen?

Ik heb voor nu even €5,- voor je opgewaardeerd zodat je weer kunt bellen. Zou je mij in een privébericht de code van de bon willen sturen? Dan waardeer ik hem handmatig voor je op! :)

vorige maand lukte me het nog wel om op te waarderen via 1244, dit is de eerste keer dat het niet werkt voor mij.

Ik heb de code van de bon verstuurd.

Heel erg bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi prsxone,

Amy zal je via privébericht verder helpen. 🙂

Reageer