Beantwoord

Opwaarderen gelukt maar geen internet

• 13 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 1154 Bekeken

Ik heb vandaag de telefoon van mij zoon opgewaardeerd .
Dat is helemaal gelukt alleen kan die nu niet op internet zoals Facebook YouTube spotify enz , bellen kan die wel gewoon .
heb al de telefoon aan en uit gedaan , simkaart gewisseld om te kijken of het aan de telefoon ligt maar dat is ook niet het geval .
misschien dat hier een oplossing te vinden is ??
icon

Beste antwoord door David 14 augustus 2018, 11:10

Hoi Johan,

Bij de instellingen van het toestel van jouw zoon staat mobiele data ook ingeschakeld? Heeft hij ook al een keuze gemaakt voor de manier waarop hij wilt internetten, via een bundel of betalen per MB? Op onze website vind je onderaan twee video's hoe je dit in kunt stellen bij PrePaid. Kijk ook even in My T-Mobile of mobiel internet niet per ongeluk is geblokkeerd.

Ik gok dat het met bovenstaande instructies moet lukken, maar anders horen we het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Johan,

Bij de instellingen van het toestel van jouw zoon staat mobiele data ook ingeschakeld? Heeft hij ook al een keuze gemaakt voor de manier waarop hij wilt internetten, via een bundel of betalen per MB? Op onze website vind je onderaan twee video's hoe je dit in kunt stellen bij PrePaid. Kijk ook even in My T-Mobile of mobiel internet niet per ongeluk is geblokkeerd.

Ik gok dat het met bovenstaande instructies moet lukken, maar anders horen we het graag!

Reageer