Beantwoord

Opwaarderen in het buitenland

• 11 juli 2017
  • 3 reacties
  • 610 Bekeken

Goedemiddag,
Sinds eind juni is mijn abonnement omgezet naar een prepaid. Ik heb hier bewust voor gekozen omdat ik naar het buitenland ben verhuisd, maar ik wel mijn nederlandse nummer wilde behouden.
Nu werd mij verteld dat ik elk half jaar een betalingshandeling moet doen. Prima, maar ik kan op geen enkele manier mijn beltegoed opwaarderen.
Hoe nu verder? Iemand tips?
icon

Beste antwoord door David 12 juli 2017, 11:53

Hey Sharlotje,

Goed dat je dit even navraagt! 🙂

Een betalingshandeling is niet het enige wat als actief gebruik wordt gezien, dus je kunt ook nog andere manieren gebruiken om jouw telefoonnummer actief te houden. Op deze pagina vind je precies wat wel en niet actief gebruik is. Zo weet je precies hoe je jouw nummer actief houdt! Zou je kunnen aangeven op welke manieren je geprobeerd hebt om jouw beltegoed op te waarderen? We bieden namelijk een aantal opties om op te waarderen, dus ik hoop dat misschien een andere manier wél werkt.

Ik zie trouwens dat je nog niet met jouw gegevens geregistreerd staat op My T-Mobile. Als je dit doet krijg je automatisch €5,- beltegoed, dus dat is weer mooi meegenomen! 🙂

Laat je weten of het gelukt is? Zo niet, helpen we je er natuurlijk graag bij verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Sharlotje,

Goed dat je dit even navraagt! 🙂

Een betalingshandeling is niet het enige wat als actief gebruik wordt gezien, dus je kunt ook nog andere manieren gebruiken om jouw telefoonnummer actief te houden. Op deze pagina vind je precies wat wel en niet actief gebruik is. Zo weet je precies hoe je jouw nummer actief houdt! Zou je kunnen aangeven op welke manieren je geprobeerd hebt om jouw beltegoed op te waarderen? We bieden namelijk een aantal opties om op te waarderen, dus ik hoop dat misschien een andere manier wél werkt.

Ik zie trouwens dat je nog niet met jouw gegevens geregistreerd staat op My T-Mobile. Als je dit doet krijg je automatisch €5,- beltegoed, dus dat is weer mooi meegenomen! 🙂

Laat je weten of het gelukt is? Zo niet, helpen we je er natuurlijk graag bij verder!
Beste David,
Dank voor je bericht! Ik heb zowel via de app (my tmobile, waar ik toch zeker wel een account heb) als via de website geprobeerd op te waarderen. Ik krijg steeds een foutmelding. Ik besef mij nu dat ik mijn simkaart alleen niet in mijn telefoon heb zitten (ik heb een lokale simkaart). Maakt dit uit voor het online opwaarderen?
Anders probeer ik het nog met omgewisselde simkaarten.

Dank en groet, Charlotte
Reputatie 4
Hoi Charlotte,

Het werkt alleen als jouw simkaart in het toestel zit als je opwaardeert. Anders kan jouw simkaart geen connectie maken met ons netwerk. Dus dat verklaart meteen waarom het niet is gelukt! Probeer het nogmaals met de juiste simkaart in het toestel. Dan moet het goedkomen. :D

Laat je het ons weten als je nog vragen hebt?

Reageer