Beantwoord

Opwaarderen lukt niet

• 6 december 2018
  • 8 reacties
  • 760 Bekeken

via:
Direct online PrePaid opwaarderen
Snel, veilig en makkelijk opwaarderen.
Probeer ik mn prepaid sim op te waarderen, maar elke keer zegt 'ie: Deze dienst is momenteel niet beschikbaar, probeer het later opnieuw.
Nou vraag ik me af, wanneer is dat later? Probeer het nu al 2 dagen.
icon

Beste antwoord door David 7 december 2018, 08:38

Hoi Rickvan,

Ik heb jouw gebruikersnaam even aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat iedereen mee kan lezen, aangezien het een openbare Community is. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten. Nu naar jouw vraag!

Het is opmerkelijk dat het niet lukt, want er is bij ons geen storing bekend bij het opwaarderen van het beltegoed bij PrePaid. Kun je aangeven of je het via de My T-Mobile App en de website hebt geprobeerd? Als je het via de website probeert, dan raad ik je aan om even de cookies van de website te verwijderen en eventueel een andere browser te proberen. Probeer het anders ook even via de My T-Mobile App en als dat niet lukt kun je die even opnieuw installeren, dan moet het vast goed komen!

We horen graag van je of het is gelukt om op te waarderen!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rickvan,

Ik heb jouw gebruikersnaam even aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat iedereen mee kan lezen, aangezien het een openbare Community is. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten. Nu naar jouw vraag!

Het is opmerkelijk dat het niet lukt, want er is bij ons geen storing bekend bij het opwaarderen van het beltegoed bij PrePaid. Kun je aangeven of je het via de My T-Mobile App en de website hebt geprobeerd? Als je het via de website probeert, dan raad ik je aan om even de cookies van de website te verwijderen en eventueel een andere browser te proberen. Probeer het anders ook even via de My T-Mobile App en als dat niet lukt kun je die even opnieuw installeren, dan moet het vast goed komen!

We horen graag van je of het is gelukt om op te waarderen!
Hoi David,
Ik probeer het vanaf mijn desktop via mn firefox browser op de website. De simkaart zit niet in een telefoon, dus ik kan er ook geen app op installeren.
Na verwijderen cookies geen verbetering. Ook met microsoft Edge zelfde foutmelding.
Via mobiel internet op de smartphone lukt t via de website wel!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rickvan,

Wat gek zeg! Vind je het goed als wij jouw MY T-Mobile account even verwijderen zodat je een nieuwe kunt aanmaken? In veel gevallen helpt dit om dit soort problemen op te lossen. Laat het ons maar weten!
Beste T-Mobile,

heb nu 3 dagen aaneen exact de zelfde melding als Rickvan:
"Deze dienst is momenteel niet beschikbaar"
verschillende browsers (Chrome/IE/Edge) op verschillende (Windows 10) computers en ook via de browser op mijn (Android) telefoon (S7).
Zie hier een screenshot ter bewijs:

Hoi Rickvan,

Wat gek zeg! Vind je het goed als wij jouw MY T-Mobile account even verwijderen zodat je een nieuwe kunt aanmaken? In veel gevallen helpt dit om dit soort problemen op te lossen. Laat het ons maar weten!

Ja isprima, als dat het oplost! Tis wel vreemd. Het is de eerste keer dat ik deze kaart probeerde op te laden.
Reputatie 7
Badge +20
@Rickvan; Ik heb bij deze je account verwijderd. Je kan nu een nieuwe aanmaken en het nogmaal proberen. Ik ben heel benieuwd of het hiermee is opgelost.

@Lisadevi; Wat vreemd dat je exact hetzelfde ervaart. Geef jij mij ook toestemming om je My T-Mobile account te verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken? Vaak lost dit het probleem op.

Reageer