Beantwoord

Opwaarderen lukt niet met PrePaid

*Al ruim 3 weken!! kunnen wij op beide telefoons niet opladen met een opwaardeerkaart. De klantenservice blijft vaag over de reden en de oplossing van de 'storing', elke keer lang wachten voordat je verbinding met de klantenservice hebt kost inmiddels aardig wat ( de teller staat ongeveer op 45 minuten = 5x bellen)
* Volgens 1 medewerker is dit nummer(06-24001200) gratis maar volgens de 2e medewerker is dit niet zo: wat klopt er nu?
* Op vakantie hebben wij geen laptop mee dus willen wij gewoon de mogelijkheid hebben om met een kaart op te waarderen als dat nodig is.
Ronald
icon

Beste antwoord door Muberra 22 juni 2017, 12:28

Hoi Ronald.

Welkom op het forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Er zijn inderdaad wat problemen geweest rondom het opwaarderen van PrePaid tegoed. Er zijn drie snelle manieren om jouw PrePaid tegoed op te waarderen: via de website, de My T-Mobile App of via een sms. Als jullie geen smartphone hebben, dan is de makkelijkste manier om op te waarderen door een sms te sturen. Dat kun je doen op de volgende manier:

Het voordeel is dat je deze optie ook kunt gebruiken in het buitenland wanneer jouw tegoed op is. Dus dat is super handig en makkelijk! Vooral als je geen smartphone hebt. Hier kun je terecht voor alle informatie rondom PrePaid opwaarderen.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat het niet fijn was dat jullie al die tijd niet jullie tegoed op hebben kunnen waarderen. Mijn excuses hiervoor! Onze collega's van PrePaid zijn druk bezig om alles op te lossen. Om het ongemak een beetje te kunnen verzachten geef ik je direct 200 belminuten. Ik hoop dat je het daar even mee kunt redden en dat je blij bent met het meedenken en de oplossing.

Als je meer informatie nodig hebt of je komt er niet uit, laat het dan gerust weten. Wij staan voor je klaar op het forum. 😃
Bekijk origineel

15 reacties

Je kunt op de telefoon ook wifi aanzetten en via internet opwaarderen.
Ja:
- mits je een smartphone hebt
- mits je via je smartphone veilig wil bankieren.

Jouw reactie beste Matti 100 is weliswaar een mogelijke tussen-oplossing, maar het eigenlijke probleem blijft nog bestaan (+ bijbehorende ergernis, tijd en kosten)
Je namelijk ook nog - heel lang - naar klantenservice bellen en dan je beltegoed laten opwaarderen door een medewerker.
Reputatie 4
Hoi Ronald.

Welkom op het forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons. Er zijn inderdaad wat problemen geweest rondom het opwaarderen van PrePaid tegoed. Er zijn drie snelle manieren om jouw PrePaid tegoed op te waarderen: via de website, de My T-Mobile App of via een sms. Als jullie geen smartphone hebben, dan is de makkelijkste manier om op te waarderen door een sms te sturen. Dat kun je doen op de volgende manier:

Het voordeel is dat je deze optie ook kunt gebruiken in het buitenland wanneer jouw tegoed op is. Dus dat is super handig en makkelijk! Vooral als je geen smartphone hebt. Hier kun je terecht voor alle informatie rondom PrePaid opwaarderen.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat het niet fijn was dat jullie al die tijd niet jullie tegoed op hebben kunnen waarderen. Mijn excuses hiervoor! Onze collega's van PrePaid zijn druk bezig om alles op te lossen. Om het ongemak een beetje te kunnen verzachten geef ik je direct 200 belminuten. Ik hoop dat je het daar even mee kunt redden en dat je blij bent met het meedenken en de oplossing.

Als je meer informatie nodig hebt of je komt er niet uit, laat het dan gerust weten. Wij staan voor je klaar op het forum. 😃
Er is nu een grote storing bij prepaid, waardoor bellen, sms'en en internetten niet mogelijk was. Deze storing schijnt nog niet helemaal opgelost te zijn. Want het opvragen van de verbruiksstatus is nog niet mogelijk. Die staat bij mij op 10:36 , dus dat is al bijna drie uur geleden.
Maar drie weken niet kunnen opwaarderen via sms? Terwijl dit volgens Tmobile een normale methode is. Waarom is de klantenservice daar dan niet duidelijk over en waarom wordt dit niet vermeld bij de storingen. Ik vraag me af of het nu inmiddels werkt want bij de storingen werd een uur geleden nog gemeld dat het nummer 1244 niet werkt.
Reputatie 4
Hoi Matti100,

Het klopt dat er een storing was met opwaarderen via PrePaid. De storing is inmiddels verholpen gelukkig! Dus alles werkt weer goed. Als klanten op één manier niet kunnen opwaarderen, adviseren wij ze altijd om ook de overige opties te proberen. Of wij waarderen hun tegoed op, dat doen wij natuurlijk ook graag! Er leiden altijd meerdere wegen naar Rome. 🙂
*Al ruim 3 weken!! kunnen wij op beide telefoons niet opladen met een opwaardeerkaart. De klantenservice blijft vaag over de reden en de oplossing van de 'storing', elke keer lang wachten voordat je verbinding met de klantenservice hebt kost inmiddels aardig wat ( de teller staat ongeveer op 45 minuten = 5x bellen)
* Volgens 1 medewerker is dit nummer(06-24001200) gratis maar volgens de 2e medewerker is dit niet zo: wat klopt er nu?
* Op vakantie hebben wij geen laptop mee dus willen wij gewoon de mogelijkheid hebben om met een kaart op te waarderen als dat nodig is.
Ronald

Volgens mij moet je nummer "1244" gebruiken om naar te sms'en.
Hoi Ronald.

Welkom op het forum!

Als je meer informatie nodig hebt of je komt er niet uit, laat het dan gerust weten. Wij staan voor je klaar op het forum. :D

Dank voor deze snelle reactie en compensatie. Het opwaarderen via sms kan een keer goed van pas komen. Ik hoop toch ook dat de opwaardeerkaarten nog lang zullen blijven (functioneren), dit is voor mij - normaliter - een prettige, overzichtelijke en controleerbare manier
Het genoemde 06 nummer is inderdaad niet gratis:
T-Mobile Klantenservice vanuit Nederland: 1200 via uw mobiele telefoon, 06 - 2400 1200 via een andere telefoon
U betaalt: Beltarief
Ja, dat werd vandaag ook bevestigd door een andere medewerkster van Klantenservice
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ronald,

De opwaardeerkaart werkt normaal gesproken ook, maar vanwege de storing lukte het dus niet. Fijn dat je tevreden bent met Müberra's oplossing! 🙂
beste mensen, is de storing verholpen? Het opwaarderen via 1244 lukt nog steeds niet; het bandje wordt steeds halverwege afgebroken.
Interessant zeg, nog steeds storing? Of jouw opwaardeerkasrt is inmiddels zo versleten dat hij niet meer werkt.
Zou tmobile het zelf kunnen checken ?
Probeer het maar eens...1244 bellen keuze 2.
Reputatie 4
Hoi Ronald,

De storing met opwaarderen via 1244 is nog niet opgelost! Daar werken onze collega's nog hard aan een oplossing. De overige problemen zijn wel opgelost. Je kunt beter de overige manieren proberen om jouw tegoed op te waarderen, zoals ik hierboven heb beschreven. Dan lukt het wel! 🙂

Reageer