Beantwoord

Opwaarderen met bon

• 17 december 2017
  • 5 reacties
  • 877 Bekeken

Goedemorgen

Ik heb gisteren een opwaardeerbon van €20,00 gekocht bij de Shell. Als ik de 16 cijfers heb ingetoets krijg ik de melding opwaarderen niet gelukt en eindigt het gesprek. Hoe gaat mij dit wel lukken?

Mvg
Kim
icon

Beste antwoord door David 18 december 2017, 09:13

Hoi Kim,

Logisch dat je graag gebruik wilt maken van jouw gekochte beltegoed!

Je kunt, naast bellen, ook nog via de website en via SMS opwaarderen met jouw code. Online regel je dit via de opwaardeerpagina, waar je jouw opwaardeercode invoert. SMS'en doe je door de 16-cijferige code van de opwaardeerkaart naar 1444 te sturen. Als je toch graag van de beloptie gebruik wilt maken, dan raad ik je aan om even jouw netwerk terug te schakelen (in de instellingen) naar 3G. Het kan soms voorkomen dat het op 4G niet werkt en dat de verbinding dan wordt afgebroken. Door terug te schakelen naar 3G, wordt dit in veel gevallen al opgelost!

Laat je weten of het uiteindelijk dan toch is gelukt om op te waarderen? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kim,

Logisch dat je graag gebruik wilt maken van jouw gekochte beltegoed!

Je kunt, naast bellen, ook nog via de website en via SMS opwaarderen met jouw code. Online regel je dit via de opwaardeerpagina, waar je jouw opwaardeercode invoert. SMS'en doe je door de 16-cijferige code van de opwaardeerkaart naar 1444 te sturen. Als je toch graag van de beloptie gebruik wilt maken, dan raad ik je aan om even jouw netwerk terug te schakelen (in de instellingen) naar 3G. Het kan soms voorkomen dat het op 4G niet werkt en dat de verbinding dan wordt afgebroken. Door terug te schakelen naar 3G, wordt dit in veel gevallen al opgelost!

Laat je weten of het uiteindelijk dan toch is gelukt om op te waarderen? 🙂
Hoi David

Ik heb nu alle drie de opties geprobeert maar het lukt niet. Dus wat nu?

Mvg
Kim
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kim,

Aah wat vreemd dat alle opties niet werken. Kun je mij je opwaardeercode in een privébericht sturen? Ik help je dan graag verder met opwaarderen! 🙂
Hoi Hajar

Ik heb jou de code in een privebericht gestuurt maar tot op heden nog geen reactie ontvangen.

Mvg
Kim
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kim,

Hajar is op het moment op vakantie, vandaar dat zij niet heeft gereageerd! Sorry daarvoor!

Je mag het ook even naar mij toesturen, ik ga niet op vakantie. 😃

Reageer