Beantwoord

Opwaarderen met tegoedbon werkt niet

  • 8 juni 2017
  • 9 reacties
  • 99 Bekeken

ik bel 1244 en kom bij het oplaadmenu....vul nu de geheime 16 cijferige code in....normaal werd er dan gezegd ....en sluit af met een hekje. Deze toevoeging ontbreekt. Na het invoeren van het correcte nummer wordt de code herhaald en middels het intypen van een 1 kan de ingave worden bevestigd. Dat doe ik en dan krijg ik de veelzeggende melding: sorry deze beltegoedbon kan niet worden gebruikt. Geen indicatie wat er fout is of want dan te doen. Niks. En nu?
icon

Beste antwoord door Pilovali 8 juni 2017, 11:24

Er is helaas een storing :(
Je kunt proberen om via My T-Mobile te opwaarderen met de code, dat kun je hier doen.

Als dat niet werkt, ben ik bang dat je moet wachten tot de storing is opgelost.

Groet,
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Waarschijnlijk gaat er iets met 1244. Zou je eens willen proberen om je opwaardeercode te sturen naar 1444? Dit is een nieuwe functie (https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen > Opwaarderen via een opwaardeerkaart (bellen, sms of online)).

Groet,
Dank voor je reactie Pilovali,

Ik heb 1444 gebeld...
helaas heb je niet genoeg beltegoed...dus 1444 is onbereikbaar 😳
Reputatie 6
Badge +17
Niet bellen, SMSen 😉
ok heb ik gedaan Pilovali,

Beste klant, de aanvraag kan niet worden verwerkt wegens een technische storing. Probeer het later nog een keer.
De groeten :)
Zal ik dat dan maar doen?
Of heeft m'n leven nu echt geen zin meer?...
Ik ben sowieso al blij dat er iemand reageert ....
Dus Pilovali, sowieso bedankt voor je moeite!
Reputatie 6
Badge +17
Er is helaas een storing :(
Je kunt proberen om via My T-Mobile te opwaarderen met de code, dat kun je hier doen.

Als dat niet werkt, ben ik bang dat je moet wachten tot de storing is opgelost.

Groet,
Er is nog steeds een storing, kan niet opwaarderen.
Wel zie ik dat ik nog honderd belmenuten tegoed heb.
Als ik probeer te bellen krijg ik: u heeft onvoldoende saldo voor dit gesprek
Reputatie 6
Badge +17
Heb je het geprobeerd om te opwaarderen via de website? Ik zal het in iedergeval even doorgegeven.

Groet,
Pilovali,
Ik heb een kwartiertje gechat met een helpdesk mevrouw die alles gefixed heeft.
Mag ik je bedanken voor je moeite die je nam om te reageren?
Fijne dag nog!

Reageer