Beantwoord

Opwaarderen mislukt

  • 8 January 2021
  • 8 reacties
  • 653 Bekeken

Goedemiddag,

Gisteravond prepaidnummer met €10 opgewaardeerd. Kreeg een melding via sms dat opwaardering was mislukt maar bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven (zie screenshot) . 
Graag jullie hulp! 
 

 

icon

Beste antwoord door Dave 8 January 2021, 15:13

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @Angie101,

Dit is inderdaad een bekend probleem aan onze zijde, excuus! Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer kunnen sturen? Ik kan dit dan doorzetten naar de collega's die dit probleem aan het onderzoeken en oplossen zijn. 

Ik zie jouw bericht graag tegemoet! 

Hallo David , 

Het telefoonnummer is:

(verwijderd door Moderator)

Alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Angie101 

Bedankt voor je gegevens. Ik heb 10 euro toegevoegd aan je tegoed. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! 

Is gelukt, dank je wel!

Reputatie 7
Badge +9

Graag gedaan!

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik probeerde het opnieuw, en kreeg opnieuw een text message "opwaarderen mislukt"

 

Maar er is wel 2 keer 25 euro vanijnnbank afgeschreven (betaald via ABN Amro ideaal)

 

Wat nu?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @martijn.vels 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je een screenshot kunnen delen van je betaling? Zorg ervoor dat je persoonsgegevens niet zichtbaar zijn. Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer kunnen sturen? Dan kan ik dit verder oppakken. 

Hier is screenshot van beide betalingen, de onderste met details. Het zijn twee overboekingen van 25 euro.

 

 

Reageer