Beantwoord

opwaarderen niet mogelijk i.v.m. onderhoud

Ik wilde zaterdagavond voor mijn beide dochters via i-deal het prepaid beltegoed opwaarderen. I.v.m. bonus-sms moet dit uiterlijk de laatste dag van de maand.
Nu krijgen we allemaal sms-jes over 'vergeet niet voor het einde v/d maand op te waarderen' of 'uw surprisecode is nog **dagen geldig', maar een berichtje over het onderhoud vanaf 31 augustus 18.00 uur hebben we nooit gehad, dus was ik niet op de hoogte hiervan. Aangezien de winkels hier ook op zaterdagavond dicht zijn, was het ook niet mogelijk om nog een beltegoed bon te kopen. Nu lopen ze dus die sms-jes mis en daar baal ik wel van, want vanwege jullie onderhoud en gebrekkige communicatie (kijk nu eenmaal niet wekelijks op de website) lopen zij 300 gratis sms-jes mis.
icon

Beste antwoord door Razza 3 september 2013, 14:48

@katje8

Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Ik zou graag voor je willen kijken wat wij hierin voor jullie kunnen betekenen. Zou je mij daarom in een privébericht de 06-nummers waar het om gaat willen sturen? Ik wacht je reactie af. 😉

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@katje8

Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Ik zou graag voor je willen kijken wat wij hierin voor jullie kunnen betekenen. Zou je mij daarom in een privébericht de 06-nummers waar het om gaat willen sturen? Ik wacht je reactie af. 😉

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/katje8-213605/"

Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent. Ik zou graag voor je willen kijken wat wij hierin voor jullie kunnen betekenen. Zou je mij daarom in een privébericht de 06-nummers waar het om gaat willen sturen? Ik wacht je reactie af. ;)

Beste Razza,
Had niet meer op forum gekeken, ging ervan uit dat er niets aan te doen was. Aangezien de maand bijna voorbij is, heeft het nu geen meer. In ieder geval bedankt voor de reactie. Ik hoop wel dat dit soort dingen voor prepaid gebruikers voortaan beter gecommuniceerd wordt.

Reageer