Beantwoord

Opwaarderen via 1244 lukt niet

• 28 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

Als ik probeer op te waarderen via 1244 werkt aan het begin alles prima. Als ik uiteindelijk de code moet gaan invoeren zegt hij na elk cijfer dat de code ongeldig is. Na ongeveer 10 cijfers hangt hij automatisch op en kan ik niet meer verder gaan. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door David 30 augustus 2016, 12:37

Hey Julia,

Welkom op ons forum! :)

Zo te zien is het gisteren wel uiteindelijk gelukt om alsnog op te laden! Toch hoop ik dat we alsnog het probleem op kunnen lossen met het opwaarderen via 1244. In dit topic zijn al een heel aantal suggesties gegeven. Zou je deze kunnen doornemen en laten weten of het gewerkt heeft?

We horen het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Julia,

Welkom op ons forum! :)

Zo te zien is het gisteren wel uiteindelijk gelukt om alsnog op te laden! Toch hoop ik dat we alsnog het probleem op kunnen lossen met het opwaarderen via 1244. In dit topic zijn al een heel aantal suggesties gegeven. Zou je deze kunnen doornemen en laten weten of het gewerkt heeft?

We horen het graag van je!
Hoi! Ik heb uiteindelijk opgewaardeerd via internet, maar ik heb nog steeds de bon liggen en het is nog steeds niet gelukt! Zou ik nog wat kunnen doen met deze bon?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Julia,

Begrijpelijk dat je ook gewoon gebruik wilt maken van de bon! Kun je mij een privébericht sturen met daarin de opwaardeercode? Dan ga ik kijken of het mij wel lukt om handmatig op te waarderen voor jou! Ik zie je bericht graag tegemoet.

Reageer