Beantwoord

Opwaarderen via 1244 lukt niet

• 12 november 2016
  • 10 reacties
  • 322 Bekeken

Hoi. Ik heb een opwaardeerbon en telkens als ik 1244 bel word mijn oproep beeindigd in 3 seconde. Kan ik ergens anders mojn code invullen? Of anders oplossen?
icon

Beste antwoord door David 12 november 2016, 15:58

Hey Aubrey,

We hebben dit probleem al eerder behandeld in dit topic. Hier staan een aantal suggesties die je nog kunt proberen, zodat het hopelijk opgelost wordt!

Laat je weten of het uiteindelijk toch nog gelukt is? 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Hoi Aubry,

Welkom op het forum!

Wat je meemaakt is een bekende storing waar sommige klanten last van kunnen hebben. Ik heb een medewerker gevraagd even mee te kijken zodat je toch kunt opwaarderen. Hopelijk zal deze snel antwoorden. Hij zal je vragen om wat gegevens. Nog even geduld dus!
Oke dankjewel. Zou erg fijn zijn ja.
Wanneer kan ik de oplossing verwachten?
Reputatie 6
Hoi Aubrey,

Je zult zsm iets horen van de medewerker. Ik kan niks beloven, maar hij doet zijn best 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hey Aubrey,

We hebben dit probleem al eerder behandeld in dit topic. Hier staan een aantal suggesties die je nog kunt proberen, zodat het hopelijk opgelost wordt!

Laat je weten of het uiteindelijk toch nog gelukt is? 🙂
Ik heb niks kunnen vinden via dat topic wat helpt. Heb gewoon nog een keer 1244 gebeld en deed het nu wel gewoon. Heel vreemd. Toch bedankt
Reputatie 6
Badge +15
Hey Aubrey,

Super fijn dat het nu uiteindelijk wel gelukt is! Mocht je in de toekomst nog eens dit probleem hebben dan horen we het graag! 🙂
Ik heb nu het zelfde probleem. Ik kan 1244 niet gebruiken. Ik wou mijn beltegoed opwaarderen maar na een paar sec. werd het beëindigt. Ik heb mijn sim kaart voor ongeveer 1 jaar in bezit. Ik heb de tip opgevolgd van je sim kaart even schoon maken. Maar jammer genoeg mag het niet baten. ik had nog even gekeken of er een storing was maar kon niks vinden. Het begon bij mij afgelopen zaterdag middag wanneer ik mijn beltegoed wou opwaarderen via een beltegoed bon. Kan iemand mij daarbij helpen?
Laat maar het is opgelost. Ik heb mijn sim kaart in mijn oude mobiel gestopt en 1244 gebeld. Daarna de sim kaart weer omgewisseld en hij doet het weer.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Wiljan,

Helemaal top dat je het op deze manier al hebt weten op te lossen!

Bedankt ook dat je dit met ons deelt, daar kunnen anderen ook weer wat mee. 🙂

Reageer