Beantwoord

Opwaarderen via 1244 lukt niet

• 2 januari 2017
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Ik probeer mijn beltegoed op te waarderen. Maar als ik naar 1244 bel dan wordt na 2 seconden de verbinding verbroken. Ook als ik 0624001244 probeer. Wat moet ik doen? Hoe krijg ik weer beltegoed op mijn telefoon?
icon

Beste antwoord door David 2 januari 2017, 19:50

Hoi Buffalo Amy,

We bieden verschillende manieren om op te waarderen, op deze pagina vind je alle mogelijke methoden. Misschien een optie?

Ik heb even gegraven op het forum en in dit topic vind je een aantal mensen met hetzelfde probleem. Hier staan ook een aantal suggesties om het op te lossen die je kunt proberen. Als je die geprobeerd hebt, dan horen we graag van je of het ook daadwerkelijk effect heeft gehad!

Houd je ons op de hoogte? Als het nog niet gelukt is, kunnen we dit eventueel doorzetten naar de technische afdeling!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Buffalo Amy,

We bieden verschillende manieren om op te waarderen, op deze pagina vind je alle mogelijke methoden. Misschien een optie?

Ik heb even gegraven op het forum en in dit topic vind je een aantal mensen met hetzelfde probleem. Hier staan ook een aantal suggesties om het op te lossen die je kunt proberen. Als je die geprobeerd hebt, dan horen we graag van je of het ook daadwerkelijk effect heeft gehad!

Houd je ons op de hoogte? Als het nog niet gelukt is, kunnen we dit eventueel doorzetten naar de technische afdeling!
Ik heb alles doorgelezen. De sim geprobeerd in een andere telefoon te stoppen, maar heb een te kleine simkaart om in een Nokia te steken. Dus dat uitproberen ging niet. Heb m'n vader lief aangekeken en hij heeft via de my-tmobile app online opgewaardeerd. En dat lukte wel. Zit nu nog wel met de gekochte opwaardeerkaart van €10 uit de winkel. Ik kan die niet meer inleveren terug.
Heb net als iemand anders met het zelfde probleem een Motorola telefoon. Ook met Android 6.0.1
Reputatie 7
Badge +20
Hi Amy,

Jammer dat het niet werkt. Wel super lief van je vader dat hij alsnog voor jou heeft opgewaardeerd! :8 Lukte het jou en de Motorola eigenaar voorheen wel om telefonisch op te waarderen? Kun je mij de opwaardeercode die op je bon staat naar mij opsturen in een privébericht? Dan zorg ik ervoor dat jouw €10 tegoed alsnog wordt toegevoegd!

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer