Beantwoord

Opwaarderen via 1244 werkt niet

• 19 februari 2017
  • 6 reacties
  • 1076 Bekeken

Ik probeer al een paar dagen 1244 te bellen om op te waarderen.
Na 3 seconden valt de verbinding weg. Telefoon al aan en uit gedaan en via een andere telefoon geprobeerd maar niks helpt.
Ik moet echt opwaarderen! !
icon

Beste antwoord door David 20 februari 2017, 11:39

Hey Jaynisha,

Goed om te zien dat Serviceweb je al van een goed antwoord voorzien heeft! 🙂 We zien soms inderdaad problemen met het opwaarderen via 1244 niet lekker verloopt en problemen veroorzaakt. In dit topic zie je hetzelfde probleem en daar hebben we ook een aantal mogelijke oplossingen aangedragen. Misschien kun jij hier ook jouw voordeel mee doen en het met één van de suggesties oplossen!

Ik zie overigens ook dat je gisteren al via een andere manier hebt opgewaardeerd. Top dat het in ieder geval gelukt is om jouw beltegoed op te waarderen, zodat je niet zonder tegoed bent komen te zitten. Hopelijk lukt het volgende keer weer via 1244, maar dan weet je in ieder geval dat er ook alternatieven zijn, mocht het niet werken. Houd je ons op de hoogte of het misschien wel lukt met de suggesties uit het hierboven genoemde topic?

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Bekijk origineel

6 reacties

Goedemorgen Jaynisha,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Ik lees wel vaker het probleem met opwaarderen via 1244. Je hebt zelf al een test gedaan en merk dus op dat het niet werkt.

Kun je voor de zekerheid ook even je eigen simkaart controleren? Zou je kunnen aangeven wat er precies gebeurt? Word je ook binnen korte tijd verbroken? Krijg je wel een (deel van een) boodschap te horen of gebeurt er helemaal niets? Van welke telefoon maak je gebruik?

Laat het T-Mobile even weten, dan kunnen ze de info doorzetten naar de technische afdeling. Iemand van T-Mobile zal dit bericht oppakken en mee aan de slag gaan. Ik zelf kan daar niets mee maar met je informatie kan een medewerker wel iets en het doorzetten.

Ter info: Via deze link zou je natuurlijk ook online moeten kunnen opwaarderen. Dat gaat wat makkelijker en als goed is staat het dan direct op je kaart. Het is maar een tip.

Fijne dag nog!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jaynisha,

Goed om te zien dat Serviceweb je al van een goed antwoord voorzien heeft! 🙂 We zien soms inderdaad problemen met het opwaarderen via 1244 niet lekker verloopt en problemen veroorzaakt. In dit topic zie je hetzelfde probleem en daar hebben we ook een aantal mogelijke oplossingen aangedragen. Misschien kun jij hier ook jouw voordeel mee doen en het met één van de suggesties oplossen!

Ik zie overigens ook dat je gisteren al via een andere manier hebt opgewaardeerd. Top dat het in ieder geval gelukt is om jouw beltegoed op te waarderen, zodat je niet zonder tegoed bent komen te zitten. Hopelijk lukt het volgende keer weer via 1244, maar dan weet je in ieder geval dat er ook alternatieven zijn, mocht het niet werken. Houd je ons op de hoogte of het misschien wel lukt met de suggesties uit het hierboven genoemde topic?

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!
Het is vreemd dat opwaarderen via 1244 met een opwaardeercode niet lukt, wanneer er geen of heel weinig beltegoed meer is. Wanneer je er met Ideal beltegoed op zet, werkt het opwaarderen via 1244 opeens weer wel?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Paul,

Als je weinig tot geen beltegoed hebt zou je ook via 1244 moeten kunnen opwaarderen. Ik zie dat je een abonnement hebt. Heb je dit zelf meegemaakt met een PrePaid nummer? Wat gebeurde er toen je 1244 probeerde te bellen? Heb je vervolgens opgewaardeerd via iDeal en toen weer naar 1244 proberen te bellen? Wat kreeg je toen te horen?

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen! Alvast bedankt voor je reactie.
Hallo Thalina,

Mijn moeder heeft een prepaid en ik ondervond gisteren dit probleem zoals boven omschreven. De verbinding via 1244 werd na 3 seconden verbroken tien ik de code wilde invoeren. Toen heb ik eerst opgewaardeerd via Ideal en daarna kon ik wel via 1244 de opwaardeercode invoeren. Bij weinig tot geen beltegoed kreeg ik dus GEEN verbinding, met €10,- beltegoed kreeg ik WEL verbinding. Vreemd zou ik zeggen......
Reputatie 7
Badge +20
Hey Paul,

Dat is inderdaad erg opmerkelijk! :S

Zou je kunnen kijken of het vaker gebeurt? Daarnaast had ik ook begrepen dat het soms helpt om het de verbinding terug te schakelen op 2G, dan schijnt het bellen naar 1244 wel te lukken namelijk.

Houd je ons op de hoogte? Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Reageer