Beantwoord

Opwaarderen via bon lukt niet

  • 2 juni 2018
  • 6 reacties
  • 1246 Bekeken

Vandaag een bon gekocht om op te waarderen maar iedere keer krijg ik te horen dat het niet gelukt is
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juni 2018, 10:33

Hi allemaal,

Goed dat jullie dit doorgeven. We ontvangen meerdere meldingen en werken met man en macht om het probleem op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Mocht het opwaarderen telefonisch (1244) niet lukken, dan kan je ook via een sms naar 1444 opwaarderen. Zet de 16-cijferige code in de sms en wacht op een response-sms'je. De nieuwere manieren staan op deze pagina iets uitgebreider beschreven. Hopelijk lukt het op één van de bovenstaande manieren alsnog om de code te gebruiken!

Laten jullie even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

6 reacties

Vandaag een bon gekocht om op te waarderen maar iedere keer krijg ik te horen dat het niet gelukt is
Bij mij zelfde verhaal. Opwaardeer bon werkt niet
2e keer dat dit voor komt, doe daar wat aan t-mobile. We kiezen niet zomaar voor een groot provider. Dramatisch dit
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Goed dat jullie dit doorgeven. We ontvangen meerdere meldingen en werken met man en macht om het probleem op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Mocht het opwaarderen telefonisch (1244) niet lukken, dan kan je ook via een sms naar 1444 opwaarderen. Zet de 16-cijferige code in de sms en wacht op een response-sms'je. De nieuwere manieren staan op deze pagina iets uitgebreider beschreven. Hopelijk lukt het op één van de bovenstaande manieren alsnog om de code te gebruiken!

Laten jullie even weten of het zo lukt?
Het is gelukt met de bon op deze pagina: https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen/online
Reputatie 7
Badge +20
Dankjewel voor de terugkoppeling. Fijn dat het is gelukt, Adam!

Reageer