Beantwoord

Opwaarderen via bon lukt niet

Vandaag een bon gekocht om op te waarderen maar iedere keer krijg ik te horen dat het niet gelukt is
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juni 2018, 10:33

Hi allemaal,

Goed dat jullie dit doorgeven. We ontvangen meerdere meldingen en werken met man en macht om het probleem op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Mocht het opwaarderen telefonisch (1244) niet lukken, dan kan je ook via een sms naar 1444 opwaarderen. Zet de 16-cijferige code in de sms en wacht op een response-sms'je. De nieuwere manieren staan op deze pagina iets uitgebreider beschreven. Hopelijk lukt het op één van de bovenstaande manieren alsnog om de code te gebruiken!

Laten jullie even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @21dron12 en @Olgaa 

Hebben jullie beide alle suggesties die hierboven staan al geprobeerd? Mocht dat niet werken, willen jullie me dan allebei een privébericht sturen met het nummer waar het om gaat, je opwaardeercode en het bedrag waar het om gaat? Dan kijk ik wat ik voor jullie kan betekenen. 

Hallo, het lukt mij niet een bon op te waarderen.  Ik probeerde 1244, sms 1444, via t-mobile. Klantenservice gebeld,  sturen terug naar de winkel. In de winkel kunnen ze ook niet helpen.

Hey, met Andrey.

Sinds vandaag heb ik een opwaardeer code gehaald bij de jumbo, die heb ik ingevoerd maar die werktte niet. 

Daarna ben ik terug gegaan naar de jumbo om een nieuwe aan te vragen maar met de nieuwe code werktte het ook niet en heb ik nog steeds 1 cent op mijn rekening staan.

Ik heb het geprobeerd via de sms, via het nummer en via de website en bij alle manieren is het mij niet gelukt op op te waarderen.

Ik zou het fijn vinden als ik contact op zou kunnen nemen van 1 van de medewerkers op deze website zodat ik en diegene het probleem op kunnen lossen.

Reputatie 6
Badge +5

Hi @wmaelfrink 

Je mag je gegevens sturen in een privébericht, in dit topic kun jij lezen hoe dat moet! :smiley:

Reputatie 3
Badge

@wmaelfrink Ik zou je adviseren om zo snel mogelijk de opwaardeercode van het forum te verwijderen, iedereen kan dit meelezen en dus snel gebruik maken van je code…..

Nr is [verwijderd door moderator]

Opwaardeercode is.  [verwijderd door moderator]

10 euro

Reputatie 7
Badge +20

Hi @wmaelfrink 

Kun je mij een privébericht sturen met het nummer waar het om gaat, je opwaardeercode en het bedrag waar het om gaat? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Kan mijn opwaardeercode via kruidvat niet doorkrijgen voor mijn mobiel [Telefoonnummer verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]

Reputatie 7
Badge +20
Dankjewel voor de terugkoppeling. Fijn dat het is gelukt, Adam!
Het is gelukt met de bon op deze pagina: https://www.t-mobile.nl/prepaid/opwaarderen/online
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Goed dat jullie dit doorgeven. We ontvangen meerdere meldingen en werken met man en macht om het probleem op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Mocht het opwaarderen telefonisch (1244) niet lukken, dan kan je ook via een sms naar 1444 opwaarderen. Zet de 16-cijferige code in de sms en wacht op een response-sms'je. De nieuwere manieren staan op deze pagina iets uitgebreider beschreven. Hopelijk lukt het op één van de bovenstaande manieren alsnog om de code te gebruiken!

Laten jullie even weten of het zo lukt?
2e keer dat dit voor komt, doe daar wat aan t-mobile. We kiezen niet zomaar voor een groot provider. Dramatisch dit
Bij mij zelfde verhaal. Opwaardeer bon werkt niet
Vandaag een bon gekocht om op te waarderen maar iedere keer krijg ik te horen dat het niet gelukt is

Reageer