Beantwoord

Opwaarderen via cijfercode

• 3 december 2016
  • 7 reacties
  • 228 Bekeken

een vriendin van mij kan haar beltegoed niet opwaarderen. er wordt gezegd dat ze niet kan opwaarderen en maandag de klantenservice moet bellen maar zo lang kan ze niet wachten kan iemand ons helpen hier mee?
icon

Beste antwoord door David 5 december 2016, 11:17

Hey Fradon en Rsvm,

Toevallig dat jullie allebei ditzelfde probleem ervaren op het moment! :S

In dit topic vind je een aantal suggesties om dit probleem op te lossen, ik hoop dat hier voor jullie ook een geschikte oplossing bij zit! Als jullie dit geprobeerd hebben, hoop ik dat het al is opgelost, maar als het dan nog niet werkt, stuur dan even een reactie. Als je hier als screenshot een kopie van de opwaardeerbon mee stuurt, zorgen wij dat het beltegoed alsnog zo snel mogelijk wordt toegekend. Zorg er dan wel voor dat je geen informatie deelt waar iemand mee aan de haal kan gaan, zoals de opwaardeercode.

Hopelijk lukt het zo al, maar anders horen we het graag van jullie en helpen we jullie verder!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi ZUUZ,

Hmm vreemd dat het niet lukt om op te waarderen. Waar gaat het mis? Welke foutmelding krijgt ze te zien? Kun je mij het nummer van je vriendin en de opwaardeercode in een privébericht sturen? Dan kan ik haar verder helpen.

Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂
hallo mensen

ik heb gisteren een beltegoedbon van 10 euro gekocht en meermaals geprobeerd op te waarderen maar krijg steeds te horen sorry deze beltegoedbon kan niet worden gebruikt dus ik denk zal wel iets met die bon aan de hand zijn ofzo toen elders weer een nieuwe beltegoedbon weer gehaald van 10 euro kreeg ik weer zelfde verhaal te horen nu denk denk dat het aan t-mobile ligt is er misschien iets aan de hand dat er tijdelijk niet via opwaardeerbon opgewaardeerd kan worden
mvg fradon
Reputatie 2
Hallo net een bon van 20 Euro gekocht en ik krijg het zelfde
Kan niet gebruikt worden
EN NU
Reputatie 7
Badge +20
Hey Fradon en Rsvm,

Toevallig dat jullie allebei ditzelfde probleem ervaren op het moment! :S

In dit topic vind je een aantal suggesties om dit probleem op te lossen, ik hoop dat hier voor jullie ook een geschikte oplossing bij zit! Als jullie dit geprobeerd hebben, hoop ik dat het al is opgelost, maar als het dan nog niet werkt, stuur dan even een reactie. Als je hier als screenshot een kopie van de opwaardeerbon mee stuurt, zorgen wij dat het beltegoed alsnog zo snel mogelijk wordt toegekend. Zorg er dan wel voor dat je geen informatie deelt waar iemand mee aan de haal kan gaan, zoals de opwaardeercode.

Hopelijk lukt het zo al, maar anders horen we het graag van jullie en helpen we jullie verder!
Reputatie 2
Van morgen deed ie het wel!!
Is dus opgelost
Gr rsvm
hallo mensen van T-Mobile

hierbij wil ik even laten weten dat het gelukt is ik heb net geprobeerd met de bon die ik gekocht op te waarderen en het werkt opwaardering is gelukt
bedankt dat het opgelost is

mvg fradon
Reputatie 7
Badge +20
Super, mooi dat het opgelost is! 😃

Reageer