Beantwoord

Opwaarderen via code

• 1 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 401 Bekeken

Hallo mijn vader kan niet opwaarderen via een gekochte code.dit is al de zoveelste keer. Als hij belt verbreekt de verbindi g. Hoe los ik dit op? Bedankt caroline
icon

Beste antwoord door Kaassausje 1 augustus 2017, 20:17

Hoi Caroline, welkom op het klantenforum.

Lief dat je het voor je vader navraagt. Ben je op dit moment ook bij hem? Zou je dan in de netwerkinstellingen de verbinding even op 'alleen 2G / GSM' kunnen zetten voordat er wordt gebeld om op te waarderen? Dat was bij sommige medeklanten de oplossing om alsnog op de 'oude' manier op te waarderen. Daarna kun je de verbinding weer goed zetten.

Anders zou je het via deze T-Mobile pagina kunnen proberen.

Ook via een sms naar 1444 zou je moeten kunnen opwaarderen. Zet de 16-cijferige code in de sms en wacht even op een response-sms'je.

De nieuwere manieren staan op deze pagina iets uitgebreider beschreven. Hopelijk lukt het op één van de bovenstaande manieren alsnog om de code te gebruiken. Laat je dat weten? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hier zijn eerder topics over geweest. Volgens mij was het antwoord van Tmobile uiteindelijk dat het klopt dat het niet werkt, en dat je maar een andere manier moet proberen.
Maar dan zou je wel je geld ( wan die gekochte opwaardeerdcode) terug moeten krijgen !
Hoi Caroline, welkom op het klantenforum.

Lief dat je het voor je vader navraagt. Ben je op dit moment ook bij hem? Zou je dan in de netwerkinstellingen de verbinding even op 'alleen 2G / GSM' kunnen zetten voordat er wordt gebeld om op te waarderen? Dat was bij sommige medeklanten de oplossing om alsnog op de 'oude' manier op te waarderen. Daarna kun je de verbinding weer goed zetten.

Anders zou je het via deze T-Mobile pagina kunnen proberen.

Ook via een sms naar 1444 zou je moeten kunnen opwaarderen. Zet de 16-cijferige code in de sms en wacht even op een response-sms'je.

De nieuwere manieren staan op deze pagina iets uitgebreider beschreven. Hopelijk lukt het op één van de bovenstaande manieren alsnog om de code te gebruiken. Laat je dat weten? 🙂
Bedankt voor jullie reactie! Ik heb het opgelost door 1200 te bellen ...ik zal het vervolg voor hem opwaarderen😊dan weet ik zeker dat het lukt. 👍

Reageer