Beantwoord

Opwaarderen via My T-Mobile lukt niet vanwege foutmelding

• Doet lekker mee
  • 2 reacties
Het lukt me niet om via my T-mobile op te waarderen. Krijg deze tekst:

Forbidden

You don't have permission to access /WebReloadSolution/views/tmobile/tmobile/default/reload/nl/start.jsf on this server.

graag advies
icon

Beste antwoord door Chantal01 11 december 2014, 09:12

Hoi W!m,

Ik zie dat je hier ook over hebt gesproken met iemand van de klantenservice via de chat. Zij kreeg geen foutmelding en daardoor heeft ze met je afgesproken om je My T-Mobile account te verwijderen. Is het je gelukt nadat je opnieuw hebt geregistreerd?

Probeer het anders nog een keer via een andere browser. De foutmelding kan daar ook mee te maken hebben.

Laat je me even weten of het is gelukt en ook als je nog andere vragen hebt ? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Hoi W!m,

Ik zie dat je hier ook over hebt gesproken met iemand van de klantenservice via de chat. Zij kreeg geen foutmelding en daardoor heeft ze met je afgesproken om je My T-Mobile account te verwijderen. Is het je gelukt nadat je opnieuw hebt geregistreerd?

Probeer het anders nog een keer via een andere browser. De foutmelding kan daar ook mee te maken hebben.

Laat je me even weten of het is gelukt en ook als je nog andere vragen hebt ? 🙂
Hoi Chantal, wat je zegt klopt allemaal. Het account was verwijderd en ik heb me opnieuw aangemeld. Echter met exact hetzelfde resultaat. Daarna heb ik een andere browser geprobeerd en daarmee lukte het wel. Ik vermoed dat de eerste browser de beveiliging te hoog opgeschroefd is en dat er geen scripts werken.
Het vervelende is dat ik daarna via internet bankieren geprobeerd heb om mijn tel. op te waarderen, via het zelfde rek.nr. maar dat werkte ook al niet. Er zwerft dus nu ergens een bedrag door T-mobile wat ik nog moet zien terug te krijgen. Als jij mij daarbij kan helpen, dan stel ik voor dat we na een geslaagde afloop ergens een borrel gaan drinken om het te vieren. Op voorwaarde dat je dat sexy jurkje aan doet waarmee je op de foto staat. En om je natuurlijk makkelijk te herkennen... maar dat spreekt voor zich. 😉
Reputatie 6
Hallo W!m,

Dit is een bekend probleem met Safari, deze browser heeft inderdaad moeite met het beveiligde gedeelte van de website 😞 Apple zal dit moeten oplossen in een update van deze Browser. Met een andere browser lukt het gewoon.
Je hebt het over een opwaardering die hier nog zou rondzwerven? Heb je een betaling gedaan waarvan het tegoed niet is opgewaardeerd?
Laat me dit even weten en dan kijk ik voor je hoe we dit kunnen oplossen 🙂
Ik reageer even op dit probleem om aan te geven dat ik exact hetzelfde probleem heb met Firefox en dat het probleem dus niet beperkt is tot Safari.

Ik denk dat het technische verhaal is dat de opwaardeerpagina via een iframe geladen wordt en dat dit misschien problemen oplevert als in de browser zo is ingesteld dat cookies van derden geweigerd worden.

Misschien moeten de webdevelopers van T-Mobile toch maar even kijken of ze de de prepaid opwaardeerpagina niet ook op een andere manier bereikbaar kunnen maken, want dit is niet een fout die Apple op hoeft te lossen, aangezien ze hier naar mijn idee gewoon gekozen hebben voor meer/betere beveiliging en privacy. Ik gebruik zelf overigens geen Mac of ander Apple product. Ik heb verder ook nooit problemen met deze instelling, behalve op dit deel van de site van T-Mobile.

Ik heb het probleem voor nu omzeilt door de suggestie van Chantal op te volgen en voor de T-Mobile website een andere browser (Google Chrome) te gebruiken waarin de beveiliging/privacy lager is ingesteld, maar echt handig is anders.

Reageer