Beantwoord

opwaarderen via sms

• 3 juni 2019
  • 5 reacties
  • 385 Bekeken

Ik kan ineens niet meer opwaardern via sms. Tot voor kort lukte dit altijd prima!
Is er een storing?
icon

Beste antwoord door David 6 juni 2019, 15:09

Hoi @a.atsma,

Er was en is bij ons geen storing bekend met het opwaarderen van je beltegoed via SMS. Zou je kunnen aangeven wat voor melding je krijgt wanneer je dit probeert? Een screenshot zou helemaal handig zijn! Ik kan het dan verder voor je gaan nakijken!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @a.atsma,

Er was en is bij ons geen storing bekend met het opwaarderen van je beltegoed via SMS. Zou je kunnen aangeven wat voor melding je krijgt wanneer je dit probeert? Een screenshot zou helemaal handig zijn! Ik kan het dan verder voor je gaan nakijken!
Ik heb het bericht al gewist. Maar er stond iets van dat opwaarderen via sms niet is gelukt en ik het later weer moet proberen.
Later lukte het ook niet. Intussen heb ik het beltegoed al online opgewaardeerd.
Hoop dat het een volgende keer wel lukt, want via sms vond ik juist zo handig voor het geval ik geen intetnet heb.
Reputatie 7
Badge +19
Hmm vreemd zeg! Laat het ons maar weten als dit nog eens voorkomt, dan kunnen we er verder mee aan de slag!
Ik heb net via sms succesvol opgewaardeerd!
Dus het is mij een raadsel waarom het daarvoor niet lukte. Toch een storing misschien?
Reputatie 7
Badge +20
Hi a. arstma,

Wat super dat het is gelukt! Kan goed zijn dat er even wat mis ging. Mocht het in de toekomst weer gebeuren, laat het vooral weten dan gaan we ermee aan de slag!

Reageer