Vraag

Opwaarderen via SMS werkt niet

  • 10 mei 2020
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Ik heb mij in januari aangemeld voor opwaarderen via SMS en sindsdien meerdere keren geprobeerd maar het is nooit gelukt. Ik heb 19 februari rond 13:00 contact via de chat gehad met een medewerker nadat we geverifieerd hebben dat alles goed ingesteld stond en dat ik niks fout doe heeft hij/zij me uiteindelijk laten weten dat er storingen zijn maar dat ze toch een dossier zal doorzetten. Ik zou via telefoon of e-mail bericht krijgen als het is opgelost. Dit is nooit gebeurd.

Klopt het dat ik al maanden niet kan opwaarderen via SMS en is er zicht op wanneer dit weer kan?

Ik heb geprobeerd op te waarderen via SMS op/om:
16-01-2020 16:15
16-01-2020 17:25
16-01-2020 20:02
17-01-2020 11:16
18-01-2020 21:32
19-01-2020 (hier was uiteindelijk mijn beltegoed op en werd de automatisch opwaarderen SMS niet verzonden)
19-02-2020 12:49
19-02-2020 12:52
10-05-2020 13:21
Ik stuur iedere keer “KOOP 10 ####” naar 1244, waarbij #### mijn 4 cijferige pin voorstelt. Ik krijg iedere keer als antwoord “Dienst niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.”

Als ik naar https://opwaarderen.t-mobile.nl/wijzig.html ga wordt mijn nummer herkend en kom ik na de verificatie SMS in een overzicht waar bij betaalgegevens staat “Account status Actief” en de correcte laatste 4 cijfers van mijn rekeningnummer. Mijn e-mail adres klopt, SMS opwaarderen staat ingeschakeld, automatisch opwaarderen staat uit.


3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi @kroppyer 

dit kijk ik uiteraard voor je na! Kun je in een privebericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik de gegevens binnen heb ga ik voor je aan de slag! :smile:

Heb je al iets kunnen vinden @Evy ?

Reputatie 6
Badge +4

Hi @kroppyer 

Ik heb je een privébericht gestuurd! :smile:

Reageer