Vraag

Opwaarderen via SMS werkt niet

  • 10 mei 2020
  • 13 reacties
  • 685 Bekeken

Ik heb mij in januari aangemeld voor opwaarderen via SMS en sindsdien meerdere keren geprobeerd maar het is nooit gelukt. Ik heb 19 februari rond 13:00 contact via de chat gehad met een medewerker nadat we geverifieerd hebben dat alles goed ingesteld stond en dat ik niks fout doe heeft hij/zij me uiteindelijk laten weten dat er storingen zijn maar dat ze toch een dossier zal doorzetten. Ik zou via telefoon of e-mail bericht krijgen als het is opgelost. Dit is nooit gebeurd.

Klopt het dat ik al maanden niet kan opwaarderen via SMS en is er zicht op wanneer dit weer kan?

Ik heb geprobeerd op te waarderen via SMS op/om:
16-01-2020 16:15
16-01-2020 17:25
16-01-2020 20:02
17-01-2020 11:16
18-01-2020 21:32
19-01-2020 (hier was uiteindelijk mijn beltegoed op en werd de automatisch opwaarderen SMS niet verzonden)
19-02-2020 12:49
19-02-2020 12:52
10-05-2020 13:21
Ik stuur iedere keer “KOOP 10 ####” naar 1244, waarbij #### mijn 4 cijferige pin voorstelt. Ik krijg iedere keer als antwoord “Dienst niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.”

Als ik naar https://opwaarderen.t-mobile.nl/wijzig.html ga wordt mijn nummer herkend en kom ik na de verificatie SMS in een overzicht waar bij betaalgegevens staat “Account status Actief” en de correcte laatste 4 cijfers van mijn rekeningnummer. Mijn e-mail adres klopt, SMS opwaarderen staat ingeschakeld, automatisch opwaarderen staat uit.


13 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi @kroppyer 

dit kijk ik uiteraard voor je na! Kun je in een privebericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik de gegevens binnen heb ga ik voor je aan de slag! :smile:

Heb je al iets kunnen vinden @Evy ?

Reputatie 6
Badge +5

Hi @kroppyer 

Ik heb je een privébericht gestuurd! :smile:

Inmiddels zijn we anderhalve maand verder, of bijna 5 als je telt vanaf mijn eerste melding. Nadat Evy de melding heeft doorgegeven aan de experts heb ik hier niks meer van gehoord. Ik vraag me af hoelang deze situatie nog kan duren.

Vanmiddag heb ik nog eens geprobeerd via SMS op te waarderen, en er lijkt iets veranderd! Ik krijg (via SMS) de melding “Rekening niet gevonden voor <mijn tel. nr.>”. Toen ik mijn gegevens wilde controleren bleek dat ik niet meer stond aangemeld voor opwaarderen via SMS. Ik heb geprobeerd me opnieuw aan te melden maar iedere keer als ik me probeer aan te melden krijg ik (via de website) de melding “Dit telefoonnummer is onlangs afgemeld voor T-Mobile SMS Opwaarderen en/of Automatisch Opwaarderen. Wanneer u zich registreert voor SMS Opwaarderen of Automatisch Opwaarderen kunt u hier uw gegevens wijzigen.”

Laat ik maar aannemen dat ze er mee bezig zijn en dat ik binnenkort bericht krijg dat het is opgelost.

Reputatie 6
Badge +5

Hi @kroppyer 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken! Het onderzoek is intussen afgerond. Mijn collega heeft anderhalve maand geleden jouw voicemail ingesproken, heb je dat bericht ontvangen? :smile: Het klopt inderdaad dat je bent afgemeld voor T-Mobile SMS Opwaarderen en/of Automatisch opwaarderen. De specialisten vragen of je jezelf nogmaals kunt registreren. Ik ben benieuwd of dit lukt, laat je het even weten? 

Hoi @Evy,

Dankjewel! Ik zie inderdaad dat ik een tijd geleden een anonieme voicemail heb gekregen. Ik heb mijn voicemail niet ingesteld, en kan dat ook niet doen vanuit het buitenland. Dat bericht is dus nog niet aangekomen.

Zoals in mijn vorige berichtje beschreven lijk ik mij niet opnieuw aan te kunnen melden voor SMS Opwaarderen. Ik log in om naar t-mobile.nl/my/dashboard te gaan, daar klik ik op opwaarderen en in de pop-up op “Opwaarderen via SMS”, daarna op de knop “eenmalig opwaarderen” om te komen op deze pagina: https://opwaarderen.t-mobile.nl/register.html . Ik vul daar mijn gegevens in en druk op “naar betalen”. Daarna krijg steevast ik de melding “Dit telefoonnummer is onlangs afgemeld voor T-Mobile SMS Opwaarderen en/of Automatisch Opwaarderen. Wanneer u zich registreert voor SMS Opwaarderen of Automatisch Opwaarderen kunt u hier uw gegevens wijzigen.”

Reputatie 6
Badge +5

Hi @kroppyer 

Fijn dat je dit nogmaals hebt geprobeerd, excuses voor het ongemak! Ik ga dit nogmaals doorzetten naar de technische afdeling. Het lijkt erop dat het toch nog niet helemaal is verholpen. Zodra hier meer over bekend is, zullen de specialisten nogmaals contact opnemen met jou. Hopelijk is hier snel een oplossing voor gevonden! Mocht ik je in de tussentijd nog kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je met alle liefde verder!

Hoi @Evy ,

Is er al nieuws? Ik heb het zojuist nog eens geprobeerd, maar er is nog niks veranderd sinds de vorige keer.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @kroppyer 

Wat jammer dat het nog steeds niet lukt. Ik heb het ook nogmaals doorgezet naar onze specialisten en ik verwacht dat ze je binnen 7 werkdagen van een terugkoppeling voorzien. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost!

Als ik nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten!

Ik heb zojuist telefoon gehad van de T-Mobile klanten service met het bericht dat het probleem opgelost zou moeten zijn. Top!

Maar nu ik het nog eens probeer krijg ik toch foutmeldingen. De eerste keer kreeg ik de melding “extern account niet gevonden” en de volgende pogingen krijg ik weer dezelfde melding als eerst: “Dit telefoonnummer is onlangs afgemeld ….”

Dus ik kan nog steeds niet opwaarderen via SMS.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @kroppyer,

Dat was een kortstondige vreugde, wat ik volledig begrijp! In dit geval kan ik er zelf ook niet veel aan doen, maar ik heb gelijk teruggekoppeld aan mijn collega's dat de verwachte oplossing niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Zij zullen dit verder utizoeken!

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben dan horen we het graag en anders een goed weekend alvast!

Is er ondertussen al iets meer bekend? Ik heb het zojuist nog eens geprobeerd en er is niks veranderd.

Reputatie 6
Badge +5

Hi @kroppyer 

Ik heb je een privébericht gestuurd! 

Reageer