Beantwoord

Opwaarderen wijzigen

• 21 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 106 Bekeken

Beste,

Graag wil ik mijn prepaid automatische opwaarderen wijzigen, het is tot nu toe niet gelukt. Ik kom niet verder dan stap 1, zowel mobiel en via de website

mvg,
icon

Beste antwoord door David 21 augustus 2017, 15:03

Hoi G-Power,

We hebben de afgelopen dagen wat problemen gehad met het opwaarderen bij PrePaid, het ging dan om het aanschaffen van een internetbundel. Het kan zijn dat dit ook bij jou in het vaarwater zat! Via deze website zou het mogelijk moeten zijn om dit aan te passen. Kun je het nog eens proberen?

Als het nog niet lukt, probeer dan even een andere browser en verwijder even de cookies van de website. Op die manier moet het in orde komen! 🙂

Houd je ons op de hoogte of het gelukt is?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi G-Power,

We hebben de afgelopen dagen wat problemen gehad met het opwaarderen bij PrePaid, het ging dan om het aanschaffen van een internetbundel. Het kan zijn dat dit ook bij jou in het vaarwater zat! Via deze website zou het mogelijk moeten zijn om dit aan te passen. Kun je het nog eens proberen?

Als het nog niet lukt, probeer dan even een andere browser en verwijder even de cookies van de website. Op die manier moet het in orde komen! 🙂

Houd je ons op de hoogte of het gelukt is?
Hallo David,

Het is nog steeds niet gelukt, ook niet met een andere browser en het verwijderen van de cookies. Dit probleem had ik 2 weken geleden al.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi G-Power,

Erg opmerkelijk dat het niet goed lukt! :S

Kun je ook niet direct naar deze website? Bij mij lukt dit namelijk wel. Ik gebruik hier Google Chrome voor. Zou je anders een screenshot toe kunnen voegen van de foutmelding die je krijgt op de website? We kunnen dit dan, indien nog nodig, doorzetten naar de afdeling die hier over gaat.

Hopelijk werkt het nu wel!

PS: Wist je dat je €5,- beltegoed krijgt als je jezelf registreet op My T-Mobile? 😉
Hallo David,

Ik heb Google Chrome en IE gebruikt, zonder resultaat. Wanneer ik 2x mijn nummer ingevoerd hebt en die ook verstuurd voor de controle code dan blijven de 3 rolletjes draaien en gebeurt er niks. Ik krijg ook geen sms voor de controle code.
Hallo David,

Laatst heb ik het ook bij de T-Mobile winkel geprobeerd zonder resultaat.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi G-Power,

Ik moet je eerlijk bekennen dat mijn suggesties nu ook op zijn. Jouw probleem heb ik dan ook doorgezet naar de afdeling PrePaid, zodat zij na kunnen gaan wat er verkeerd gaat. Mocht het in de tussentijd nou toch lukken of als er iets verandert, laat het dan even weten!
Hello David,

Helaas nog steeds niet gelukt. Maar goed David, vanaf vrijdag 25 augustus ben ik weer overgestapt naar KPN, had eerder goede ervaringen met deze provider.Teveel problemen gehad met prepaid T-Mobile. Alvast bedankt voor de moeite.

Groet
Reputatie 7
Badge +20
Jammer om te lezen, G-Power.. Dan haal ik het verzoek om dit te onderzoeken ook uit het systeem, anders is het ook zo lullig voor m'n collega's. Als er echter nog iets is waar we bij kunnen helpen, dan horen we dat alsnog graag natuurlijk!

Reageer