Beantwoord

Opwaardering mislukt

  • 8 januari 2021
  • 4 reacties
  • 395 Bekeken

Net zoals sommige andere meldingen die al gedaan zijn met hetzelfde probleem:

Ik heb zojuist twee prepaid kaarten proberen op te waarderen via de website. Er is twee maal 20 euro afgeschreven van mijn rekening. Maar op beide telefoons het bericht: opwaardering mislukt.

Wordt dit automatisch hersteld of moet ik hier zelf nog iets voor doen?

icon

Beste antwoord door Hajar 10 januari 2021, 11:50

Hi @jpgrijs 

Ik heb voor het nummer dat eindigt op 90 tegoed toegevoegd. Als je mij een privébericht kan sturen met 06-nummer van de andere kaart, naam, geboortedatum en adres dan maak ik dat ook in orde!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jpgrijs 

Ik wil je daar graag bij helpen. Kun je screenshots van je afschrijving delen in dit topic dan zorg ik ervoor dat jij je tegoed krijgt. Zorg er wel voor dat er geen privégegevens zichtbaar zijn. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Alvast bedankt voor je hulp,

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jpgrijs 

Ik heb voor het nummer dat eindigt op 90 tegoed toegevoegd. Als je mij een privébericht kan sturen met 06-nummer van de andere kaart, naam, geboortedatum en adres dan maak ik dat ook in orde!

Is goed opgelost, bedankt

Reageer