Beantwoord

Opwaardering niet bijgeschreven

• 27 mei 2017
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Goedemiddag, ik heb gisteren via mijn account 10 euro opgewaardeerd. Ik heb via iDEAL betaald. Tot nog toe is het bedrag niet bijgeschreven. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Sam- 29 mei 2017, 13:59

Hoi lfe,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een betaling doet en dat je hier niets voor terug krijgt. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken naar wat er precies heeft plaatsgevonden.

Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat er vandaag €10,- is bijgeboekt bij je beltegoed. Zie jij dit inmiddels ook terug in de My T-Mobile applicatie of via My T-Mobile? Laat ons weten of het hierbij is opgelost. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi lfe,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een betaling doet en dat je hier niets voor terug krijgt. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken naar wat er precies heeft plaatsgevonden.

Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat er vandaag €10,- is bijgeboekt bij je beltegoed. Zie jij dit inmiddels ook terug in de My T-Mobile applicatie of via My T-Mobile? Laat ons weten of het hierbij is opgelost. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je.
Ik heb het over 26-5. Op 29-5 heb ik opnieuw met 10 euro opgewaardeerd en wel ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ife,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb €10 toegevoegd aan je tegoed. Hopelijk vind je dit een passende oplossing. 🙂

Reageer