Beantwoord

Opwaardering niet bijgeschreven

  • 27 mei 2017
  • 6 reacties
  • 238 Bekeken

Goedemiddag, ik heb gisteren via mijn account 10 euro opgewaardeerd. Ik heb via iDEAL betaald. Tot nog toe is het bedrag niet bijgeschreven. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Sam- 29 mei 2017, 13:59

Hoi lfe,



Welkom bij de T-Mobile Community!



Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een betaling doet en dat je hier niets voor terug krijgt. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken naar wat er precies heeft plaatsgevonden.



Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat er vandaag €10,- is bijgeboekt bij je beltegoed. Zie jij dit inmiddels ook terug in de My T-Mobile applicatie of via My T-Mobile? Laat ons weten of het hierbij is opgelost. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi lfe,

Welkom bij de T-Mobile Community!

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een betaling doet en dat je hier niets voor terug krijgt. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken naar wat er precies heeft plaatsgevonden.

Na de benodigde systemen tevoorschijn gehaald te hebben zie ik dat er vandaag €10,- is bijgeboekt bij je beltegoed. Zie jij dit inmiddels ook terug in de My T-Mobile applicatie of via My T-Mobile? Laat ons weten of het hierbij is opgelost. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je.
Ik heb het over 26-5. Op 29-5 heb ik opnieuw met 10 euro opgewaardeerd en wel ontvangen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ife,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb €10 toegevoegd aan je tegoed. Hopelijk vind je dit een passende oplossing. 🙂

Hallo,

 

Ik heb deze avond rond 19.30 uur 39 euro via de website van t mobile opgewaardeerd en betaald met mijn creditcard. Deze is ook afgeschreven. Tot nu nog niets ontvangen. Is de storing nog niet verholpen? Ik wil graag mijn tegoed ontvangen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Hallo,

 

ik heb hetzelfde probleem, ik waardeerde een tegoed van 10 euro op via T-mobile app. Het is wel afgeschreven maar niet opgewaardeerd. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @imane.81 & @Ruwendley,

Dit is inderdaad een bekend probleem aan onze kant en we zijn druk bezig om dit op te lossen! 

Ik wil dit ook graag voor jullie doorzetten, maar heb nog wat informatie nodig om dit na te laten kijken. Zouden jullie me een privébericht met de volgende info kunnen sturen: 

- Datum en tijdstip van de opwaardering;
- Telefoonnummer; 
- Bankrekeningnummer;
- Kenmerk van de transactie.

Wanneer ik deze gegevens heb dan ga ik dit doorspelen naar m'n collega's en zij pakken dit dan verder op. Hopelijk is het dan ook snel opgelost!

Reageer