Beantwoord

Opzegging door overzetting naar PrePaid Voordeel

• 16 februari 2016
  • 4 reacties
  • 280 Bekeken

Net krijg ik de melding dat mijn tariefplan gewijzigd gaat worden, nadat ik mijn buik al vol had van T-Mobile na het gekloot met de customization update op de LG G4 waar nog steeds alleen maar een paar halve waarheden worden verteld en de rest van de vragen genegeerd worden was mijn tariefplan de enige reden voor mij om nog T-Mobile te gebruiken, nu die dus aangepast wordt is halverwege maart dus een mooie tijd om over te stappen op een klantvriendelijkere provider, daarvoor duizendmaal dank.
icon

Beste antwoord door David 17 februari 2016, 11:06

Hoi Sosumi en 180punten,

Jammer dat jullie ontevreden zijn over de omzetting van de een aantal PrePaid-tariefplannen. Doordat we in de afgelopen jaren vele prijsplannen van PrePaid hebben gehad, is er besloten om een aantal prijsplannen uit te zwaaien om het overzicht te bewaren.

Bepaalde kenmerken van de oudere prijsplannen vervallen bij deze overzetting inderdaad, maar over het algemeen zijn de tarieven van PrePaid Voordeel 50% een stuk voordeliger dan voorheen.

Als er nog vragen zijn, horen we dat graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Vind het ook buitengewoon jammer dat het Bonus bellen tarief gaat verdwijnen. Het was niet supervoordelig omdat de minuten afgerond worden, maar de verhouding prijs/kwaliteit was voldoende om te blijven bellen met T-Mobile. Jammer, jammer, jammer.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sosumi en 180punten,

Jammer dat jullie ontevreden zijn over de omzetting van de een aantal PrePaid-tariefplannen. Doordat we in de afgelopen jaren vele prijsplannen van PrePaid hebben gehad, is er besloten om een aantal prijsplannen uit te zwaaien om het overzicht te bewaren.

Bepaalde kenmerken van de oudere prijsplannen vervallen bij deze overzetting inderdaad, maar over het algemeen zijn de tarieven van PrePaid Voordeel 50% een stuk voordeliger dan voorheen.

Als er nog vragen zijn, horen we dat graag!
Reputatie 2
Hallo David,

De 150 bonusminuten gaan vervallen, hierdoor gaat het een stuk duurder worden.
U moet een vrolijke toon aanslaan dat begrijp ik wel. Maar de titel is veranderd, en hierdoor komt mijn reactie in een ander daglicht te staan. Ben er nog niet uit of ik prepaid klant blijf.
Bedankt voor uw reactie.
Reputatie 6
Badge +15
Hey 180punten,

Het zou natuurlijk super jammer zijn als je ons hierdoor gaat verlaten.

Bij het PrePaid Voordeel 50%-tariefplan komen ook een hoop goede dingen kijken. Zo krijg je standaard 50% korting, ontvang je bij iedere opwaardering 250MB én kun je meespelen met PrePaid Surprise. Met PrePaid Surpise maak je kans op vele hoofdprijzen maar je kunt ook altijd kiezen voor extra belminuten, MB's, sms'jes of PrePaid tegoed. Alle informatie over PrePaid Voordeel 50% vind je op deze pagina op onze website.

PrePaid Voordeel is het enige tariefplan dat wij nog aanbieden. Het is niet mogelijk om op je oude tariefplan te blijven. Als je nóg voordeliger wilt bellen, sms'en of internetten kun je natuurlijk wel gebruik blijven maken van de PrePaid voordeelbundels.

Laat je weten of er nog vragen zijn?

Reageer