Beantwoord

orange prepaid kaart

• 21 juli 2019
  • 4 reacties
  • 561 Bekeken

Ik heb nog een orange prepaidkaart die ik gebruik ,maar nu is de kaart geblokkeerd en heb ik een pukcode nodig om hem weer te kunnen gebruiken maar ik kan hem niet meer vinden .mijn vraag ik weet dat het lang geleden is dat jullie orange over genomen hebben maar kunnen jullie me aan de pukcode helpen.
Groetjes
icon

Beste antwoord door Hajar 22 juli 2019, 11:18

Hi louise,

Ik weet niet zeker of wij een oud Orange nummer terug kunnen vinden, maar laten we het proberen! Kun je mij het 06-nummer, simkaart nummer en eventueel naam en adres opsturen via een privébericht? Dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@Louise1966 Hallo Louise Ik weet niet hoe het met Prepaid gaat maar met een abonnement staat de pukcode in je account, is dat bij jouw niet het geval moet je helaas wachten tot een moderator langs komt.
Volgens mij zijn ze nu van hun zondag aan het genieten dus je zal wel even geduld moeten hebben.
Kan je langs een TM winkel gaan dan kunnen ze het misschien vandaag nog oplossen!?
Groetjes! Hopelijk is het snel opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Hi louise,

Ik weet niet zeker of wij een oud Orange nummer terug kunnen vinden, maar laten we het proberen! Kun je mij het 06-nummer, simkaart nummer en eventueel naam en adres opsturen via een privébericht? Dan kijk ik graag met je mee!
Hi hajar
Ik ben nu op mijn werk dus kan de kaart niet nakijken ben je na vijfen nog te bereiken doe het
Dan even
Groetjes Louise
Reputatie 7
Badge +20
Hi Louis,

Ik ben dan niet bereikbaar, maar als je mij een privébericht stuurt met de gegevens en je adres dan kan ik het verder oppakken. 😄

Reageer