Vraag

Oude tarieven PrePaid

Reputatie 2
En werkt dit ook als je naar familielid bel die in buitenland is?
of betaalt zij dan? zij heeft t-mobile abb. "thuis"

This topic has been closed for comments

44 reacties

Reputatie 2
volgens mij bel je na 15uur en voor 08uur en in het weekend voor 12ct en in de uren tussen 8 en 15 voor 30 cent per minuut. met eventuele korting.
Laat je zelf niet overtuigen van andere plannen, de rest is alleen maar duurder.
Ik heb zelf ook prepaid after 3 met 30% korting omdat ik meer dan 3 jaar dit tarief heb.
Bel voornamelijk in de daluren dus ik ben ook super goedkoop uit.
Reputatie 7
@Webco1959

Ach, vrijdagmiddag, het weekend in het vooruitzicht, ik neem het je niet kwalijk hoor!

Fijn weekend!
Reputatie 2
@ezz
Je hebt gelijk ik let niet op!

@Ron 1981
Via de link van ezz zie je de tarieven, waarvoor gebruik maakt, met T-Mobile PrePaid After3
Reputatie 7
@Webco1959

Het gaat toch ook om een oud tariefplan? Ron1981 vraagt namelijk om de tarieven van prepaid after3.
Via de link die jij geplaatst heb zie ik alleen de huidige tariefplannen.

Gr.
Reputatie 7
Via de zoekfunctie deze prijslijst met oude prepaid tariefplannen gevonden, waaronder After3:

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/oude-tarieven/december-2010/oude_prijsplannen-16-1-2006.pdf

Gr.
Reputatie 6
morgen zal een moderator daar wel antwoord op geven ik heb het ge weten want ik had er van gehoord vroeger maar het zal nu een andere naam hebben het heb na mening te maken met ook naar buitenland bellen prepaid
Reputatie 2
Hoi t-mobile,

Als langdurige prepaid klant van t-mobile heb ik ooit het after3 tariefplan genomen, en nu wil ik kijken of dit nog steeds het juiste tariefplan is voor mij.
Helaas kan ik nergens op de website vinden wat de tarieven zijn voor het after3 tariefplan om de tariefplannen te kunnen vergelijken.
Waar kan ik deze tarieven van after3 vinden?

mvg Ron
Reputatie 2
@janneke
Hoi, ik kom je bericht tegen en ik heb jouw tarieven. Je hebt een PrePaid after 3 afgesloten op 26 augustus 2006. Je maakt gebruik van de volgende tarieven. Bellen in piekuren. € 0,45 per minuut / Bellen in daluren. € 0,20 per minuut / SMS-tekstberichten verzenden € 0,09 per max. 160 tekens. Ik hoop dat ik je zo geholpen heb.
Reputatie 2
Ik ben al jaren klant bij T-mobile met een prepaid simkaart.
Ik heb nog het oude tariefplan After3. Dit plan is al jaren niet meer beschikbaar voor nieuwe klanten.
Helaas kan ik nu ook nergens vinden wat de tarieven van dit oude tariefplan zijn.
Daarnaast heb ik ook een bonus van 30% opgebouwd over de jaren.

Kan iemand mij uitleggen hoeveel ik betaal per sms / minuut?

Mvg,
Janneke
Reputatie 2
Beste mensen,

Enige tijd geleden heb ik samen met mijn huisgenote de overstap gedaan naar MyFaves. Door allerlei omstandigheden niet in staat geweest om de nummers in te stellen.
Kijk ik nu op My T-Mobile, dan zie ik tot mijn stomme verbazing dat ik een heel andere prepaid heb! Terwijl ik toch met een sms-je van T-Mobile de bevestiging had gekregen dat de overstap geslaagd was naar MyFaves.
Heel graag wil ik de mensen van T-Mobile vragen mij alsnog deze optie toe te kennen, want de fout ligt niet bij mij.
Hopelijk mag ik snel een reactie ontvangen.

Vriendelijke groeten,

Mary
Reputatie 6
Badge +8
MyFaves is een tariefplan wat niet meer aangeboden wordt.
Je kan nog naar bonus SMS overstappen.
Zie deze site onder prepaid wat de kosten zijn.

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Via My T-Mobile heb ik geprobeerd om mijn prepaid tariefplan te wijzigen van Standaard in MyFaves, ik krijg echter steeds een melding dat agv technische problemen de verwerking niet plaats kan vinden en dat ik contact op moet nemen met de Klantenservice. Hoe kan ik deze wijziging nu doorvoeren?
Reputatie 6
Badge +8
Heb eerder vernomen dat het in de handleiding van een pre-paid pakket nog vermeld wordt van de niet meer aktieve prijsplannen.
Is erg slordig van TM

Ben bang dat er niets aan te veranderen is.
Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Tja, dat is toch zeer teleurstellend want op mijn gekochte simkaartpakket, werd het toch weldegelijk aangeboden. Maar het zal wel eenzijdig gewijzigd kunnen worden, kleine lettertjes in de voorwaarden.Als dat niet zo is wil ik het als nog !! Nu heb ik dus iets gekocht waar ik niet blij mee ben, niet wat ik ervan verwachte en mijn is aangeboden, kan ik er nog vanaf ? Of moet ik het snel opbellen en de sim door het toilet trekken??
Reputatie 6
Badge +8
MyFaves wordt niet meer aangeboden.
Net als 24/7.

Helaas

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Ik heb ook prepaid, zie op my T-mobile, geen enkele link of manier om myFaves in te stellen, heb ook al meerder keren opnieuw ingelogt..... Hoe kan ik ook gebruik gaan maken van MyFaves??
Reputatie 3
@itsHesterx, ik heb je tariefplan aangepast naar een 24/7.
Reputatie 2
@JoeyW

Hoe stuur ik een PM? Want dan heb ik liever 24/7..
Reputatie 1
@itsHesterx

Ik heb het probleem met instellen van jouw MyFaves contacten opgelost. Je kunt nu je MyFaves contacten via je My T-Mobile account instellen.
Mocht je toch je PrePaid tariefplan willen wijzigen, dan kun je mij een PM sturen met daarin het gewenste tariefplan.
Ik zal dit vervolgens zo spoedig mogelijk voor je wijzigen.
Reputatie 2
Ik heb net een nieuwe mobiel gekocht en ik dacht dat het handig zou zijn voor mezelf om MyFaves te kiezen als tarief. Nu kan ik alleen geen Faves instellen bij 'wijzigen'. Als ik nu sms, sms ik voor bijna 20 cent per bericht. Ik wil dus mijn tarief wijzigen, aangezien ik niks heb aan MyFaves, maar dit kan natuurlijk pas over een maand weer gratis. Maar kun je dan ook tegen betaling je tarief laten veranderen? Want ik kan nu eigenlijk niet bellen of smsen, omdat het me dan heel veel kost..

Groetjes, H.
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde probleem. Als ik mijn Faves in wil voeren, zie ik geen vakken waarin ik de nummers/naam in kan zetten. Ligt dit soms aan mijn internetbrowser?
Reputatie 2
Hallo,
Ik probeer ook mensen in te vullen voor myfaves maar het lukt niet want ik krijg steeds een fout melding.
Zou u mij misschien kunnen helpen?
Alvast bedankt
Hans
Reputatie 2
Dank je wel, :D
ik heb het nu kunnen instellen en nu even controleren of het ook de juiste prijzen/tarieven rekent

:)
MVG,

Dahay 😃
Reputatie 1
@dahay

Ik heb gezien dat het in eerste instantie inderdaad niet mogelijk was om je MyFaves contacten in te stellen via je My T-Mobile account.
Ik heb een wijziging doorgevoerd, waardoor het nu weer mogelijk is om via je My T-Mobile account je 5 MyFaves contacten in te stellen.
Mocht je nog problemen ervaren met het instellen van je MyFaves, kun je mij dan een PM sturen met daarin je MyFaves contacten.
Ik zal de MyFaves contacten vervolgens voor je instellen.

Omdat je moeder nog niet als contact was toegevoegd bij je MyFaves, werd het standaard tarief berekend.
Reputatie 2
Goedenavond Anne-Marie,

Ik heb zojuist mijn tarief gewijzegt naar MyFaves en heb meerderemalen geprobeert mensen toe te voegen door op wijzigen te klikken maar het wil niet lukken en nu ik heb geprobeert te bellen met mn moeder blijkt dat de prijs helemaal niet zo goedkoop is want ik merk er helemaal niks van
Is het mogelijk dat jij er naar kunt kijken ?
alvast bedankt

MVG,
Dahay