Beantwoord

over unlimited data vandaag

• 4 november 2019
  • 12 reacties
  • 840 Bekeken

• is een Top Poster
  • 6 reacties

Ik heb prepaid en heb op 3 december unlimited internet voor 1 dag gekocht voor €2,95. Hoe kan het dan dat ik vandaag nog steeds mobiel kan internetten? Gaat dat van mijn beltegoed af???

icon

Beste antwoord door Evy 5 november 2019, 15:05

Excuses @Kilat de Combo bundel is inderdaad niet voor jou van toepassing. Er is niks om je zorgen over te maken, de internet promotie heb je gekregen bij het opwaarderen van 10 euro beltegoed! :blush:  Geniet ervan! 

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Normaal gesproken met een prepaid kaart kun je als je beltegoed hebt gewoon internetten. Je zal denk ik je dataverbinding uit moeten zetten. Anders gaat het is van je beltegoed af.

dank je wel. Het was niet mijn bedoeling dat het daarna automatisch van mijn beltegoed af zou gaan. Het heet toch BELtegoed, geen DATAtegoed. Ik ging ervan uit dat na 00.00 uur het automatisch zou stoppen. 

Reputatie 6
Badge +4

Ik weet het niet zeker, maar bij vodafone werkt het wel zo. Heb zelf geen prepaid. 

Hoe had je de instellingen staan voor de unlimited  pakket kocht? Als je toen niks veranderd hebt en je internet werkte niet, zou dat nu precies hetzelfde moeten zijn.

Voordat ik unlimited data voor 1 dag kocht kon ik niet mobiel internetten met mijn prepaid kaart (ook niet uit mijn beltegoed). Nadat de unlimited data voor 1 dag was verlopen kon ik wel opeens mobiel internetten. Ik heb geen waarschuwing gekregen dat het vervolgens van mijn beltegoed zou afgaan. Daar heb ik dus ook geen toestemming voor gegeven. Tot nu toe is mijn beltegoed ook niet minder geworden (gelukkig).

Ik zie nu opeens wel iets raars bij mijn verbruikstatus, nl. dat mijn datategoed geldig is tot 3 dec. i.p.v. 3 nov.  Dan lijkt het er dus op dat "unlimited data vandaag" gekocht op 3 nov. niet 1 dag, maar 1 maand geldig is??

Reputatie 6
Badge +4

Er is toch iets geks aan de hand. Als je op deze site kijkt dan kost het voor 1 dag €3,50.

Je zal dan toch op een reactie va webcare moeten wachten. Deze kunnen in je gegevens kijken. Er gaat denk ik inderdaad ergens iets niet goed.

Inderdaad!! Goed idee, ik ga naar webcare. Bedankt voor je reakties!

Reputatie 7
Badge +20

@Kilat Hoe laat heb je dat gekocht? Zijn de 24 uur al om?

Ik heb het 's avonds op 3 november gekocht dus de 24 uur zijn al lang om.

Reputatie 6
Badge +4

Hi @Kilat 

Ik ben dit gelijk voor je gaan uitzoeken! Momenteel hebben wij een internet promotie lopen die jij hebt gekregen bij het opwaarderen van jouw tegoed, lucky you! :wink:  Tot 3 december kan jij genieten van 1000MB internet dus je hoeft je zeker geen zorgen te maken over extra kosten! De Combi bundels worden maandelijks automatisch herhaald. Stopzetten van deze herhaling kan gemakkelijk via My T-Mobile. Op het moment je niet genoeg PrePaid-tegoed hebt om je bundel te verlengen, stopt het automatisch. Als je weer voldoende tegoed hebt, kun je zelf opnieuw een bundel aanschaffen. De vorige bundel wordt niet verlengd.

Hopelijk is het zo wat meer duidelijk voor je, als je verder nog vragen hebt dan weet je me te vinden!

Dank je wel Evy. 

Wat ik alleen nog niet begrijp: ik heb helemaal geen combi bundel gekocht. Ik heb alleen "unlimited data voor vandaag" gekocht en mijn beltegoed opgewaardeerd met €10. Waarbij heb ik dan die internet promotie gekregen? Bij het beltegoed? 

Heb ik nu een bundel (en zo ja welke?) die maandelijks automatisch herhaald wordt en die ik dus moet stopzetten als ik dat niet wil?

Reputatie 6
Badge +4

Excuses @Kilat de Combo bundel is inderdaad niet voor jou van toepassing. Er is niks om je zorgen over te maken, de internet promotie heb je gekregen bij het opwaarderen van 10 euro beltegoed! :blush:  Geniet ervan! 

Excuses@Kilat de Combo bundel is inderdaad niet voor jou van toepassing. Er is niks om je zorgen over te maken, de internet promotie heb je gekregen bij het opwaarderen van 10 euro beltegoed! :blush:  Geniet ervan! 

gelukkig! Dank je wel Evy!

Reageer