Beantwoord

Overstap prepaid naar abonnement, toch aansluitkosten

• 6 november 2017
  • 5 reacties
  • 149 Bekeken

Ik heb speciaal bij de T-Mobile shop mijn prepaid naar een abonnement om laten zetten, zodat mijn beltegoed verrekend zou worden en er geen aansluitkosten berekend zouden worden.

Ik zie op de eerste rekening toch aansluitkosten, en op de 2e een maand later is verder niets meer verrekend. Waar is dit nu misgegaan? Want dan had ik net zo goed online alles kunnen regelen.
icon

Beste antwoord door Hajar 8 november 2017, 11:13

Hi Noheliap,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je aansluitkosten betaalt als je je overstap in de T-Shop hebt geregeld. Ik heb daarom de kosten vergoed. Dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! 😃
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Noheliap,

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je aansluitkosten betaalt als je je overstap in de T-Shop hebt geregeld. Ik heb daarom de kosten vergoed. Dit zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! 😃
Ook voor het nog aanwezige beltegoed?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Noheliap,

Kun je mij vertellen hoeveel er nog op stond? 🙂
Was niet heel veel. Ik denk om en nabij de 4.50

(zegt vader van Noheliap)
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor jouw reactie! Ook deze korting heb ik toegevoegd en zal terug te zien zijn op de volgende factuur.

Hopelijk is nu alles in orde. 🙂 Als er nog meer vragen zijn, dan hoor ik het graag!

Reageer