Beantwoord

Overstap van Tele2 naar Tmobile

• 8 januari 2020
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Hallo,

Ben nu een maand bezig, om het allemaal voor elkaar te krijgen..

Las ook in een andere vraag over een brief, helaas nooit gehad.

Contact opgenomen met de chat, alleen kom je daarin ook niet verder, als je je mobiel nummer opgeeft blijft het gewoon staan en er gebeurd niets.

Dan maar contact opgenomen met de klantenservice na 3 weken. Eerst 20 minuten in de wacht, daarna werd er opgenomen, en gelijk weer opgehangen. Dus weer opnieuw gebeld met een wachttijd van 20 minuten.

Krijg je eerst te horen dat het 10 werkdagen duurt. Maar volgens mij is deze termijn verstreken. Ben 9 december overgegaan. Over gaan met nummerbehoud is makkelijk, maar heb tot nu toe nog maar 5 euro beltegoed gekregen. Volgens de medewerker moest je  je aanmelden. Heb dit allemaal doorgegeven, medewerker regeld het. Maar weer helaas.

En het beltegoed is ook nog zoek, medewerker vond dit vreemd en zou het meteen regelen. Maar nog steeds niets. En hetzelfde geld ook voor mijn vrouw. In totaal gaat het best om veel geld.

Tele 2 kan ook niets ,meer voor ons beteken. Terwijl je leest dat Tele2 en Tmobile worden samengevoegd.

Eigenlijk vind ik dit niet kunnen, dit vind ik meer lijken op oplichterij, ben het wel beu.

Als de beloftes niet geregeld of nageleeft kunnen worden, Ga we wel naar een andere provider.

icon

Beste antwoord door CrisTien 9 januari 2020, 12:19

Beste @EKL  Je hebt al antwoord gekregen van een moderator in het andere onderwerp Het is handiger dat je daar dan ook verder gaat. Moderators behandelen de onderwerpen op volgorde van binnenkomst.

Het is zinloos om het bericht dubbel te plaatsen.

Wat ik heb gelezen is jouw probleem opgelost.

Groetjes!

Bekijk origineel

4 reacties

Ook ik ben op 9 dec. overgestapt van Tele 2 prepaid naar T mobile prepaid, mijn prepaid beltgoed van Tele 2 is nog steeds niet bijgeboekt,(39 euro,)  zoals beloofd in de brief, (binnen 10 dagen). Heb ook een aantal keren met de klantenservice gebeld, lang in de wacht gestaan en als antwoord o.a gekregen :zal binnenkort worden overgeboekt, hebben maar twee mensen die dit moeten regelen en er zijn veel meer mensen overgestapt dan ze verwacht hadden. Wacht nu al een maand , zonder resultaat, slechte service, lijkt op oplichterij. geen aanbeveling om voor T mobile te kiezen.

Reputatie 7
Badge +20

Beste @EKL  Je hebt al antwoord gekregen van een moderator in het andere onderwerp Het is handiger dat je daar dan ook verder gaat. Moderators behandelen de onderwerpen op volgorde van binnenkomst.

Het is zinloos om het bericht dubbel te plaatsen.

Wat ik heb gelezen is jouw probleem opgelost.

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +20

@Lady D. 

Ik wil je graag verder helpen. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Dan maak ik het graag in orde!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Lady D. 

Je bericht is verwijderd om je je gegevens openbaar hebt gedeeld. Voor de volgende keer kan je op mijn naam klikken en dan krijg je de optie om mij een privébericht te sturen. 

Terugkomend op je vraag; ik heb goed nieuws! Ik heb het Tele2 tegoed toegevoegd aan je T-Mobile simkaart dus hopelijk is hiermee alles weer naar wens!

Reageer