Beantwoord

Overzichtspagina niet aktueel

• 31 januari 2020
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

• is een Master Poster
  • 22 reacties

Ik zie dat mijn overzichtspagina met actueel beltegoed en actieve bundels niet actueel is. Hoewel ik wel bericht heb gehad dat ik al 80% verbruikt heb, staat op de overzichtspagina de bundel nog steeds 100% gevuld. Dit zou dus 10% of moeten zijn.

En ook dat internet betalen per mb is ook verdwenen… Zou er ook moeten staan!

Hoe zitten beide punten? Is wat mij betreft niet de bedoeling, dus ik hoop dat dit weer in orde komt!

icon

Beste antwoord door Hajar 3 februari 2020, 10:42

Hi @Fred_A 

Ik heb het voor je gecontroleerd en het verbruik dat je ziet op My T-Mobile klopt wel. Je hebt een 100 Unit bundel gekocht en je hebt nog 89 units over. Wat betreft internet per MB daar heeft @petertje20 gelijk in. Dat is straks weer zichtbaar als je bundel op is. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik zie dat mijn overzichtspagina met actueel beltegoed en actieve bundels niet actueel is. Hoewel ik wel bericht heb gehad dat ik al 80% verbruikt heb, staat op de overzichtspagina de bundel nog steeds 100% gevuld. Dit zou dus 10% of moeten zijn.

En ook dat internet betalen per mb is ook verdwenen… Zou er ook moeten staan!

Hoe zitten beide punten? Is wat mij betreft niet de bedoeling, dus ik hoop dat dit weer in orde komt!

Internet per mb zie je niet staan omdat je een bundel hebt, ik neem aan dat zodra je bundel verlopen is, dat die optie er weer tussen komt te staan.

Je kan moeilijk kiezen voor internet per mb als je een actieve bundel hebt.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Fred_A 

Ik heb het voor je gecontroleerd en het verbruik dat je ziet op My T-Mobile klopt wel. Je hebt een 100 Unit bundel gekocht en je hebt nog 89 units over. Wat betreft internet per MB daar heeft @petertje20 gelijk in. Dat is straks weer zichtbaar als je bundel op is. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Beide punten zijn inderdaad duidelijk. Al weet ik niet wat er de vorige keer niet klopte, toen stond de bundel maar op 100, terwijl die toch bijna op moest zijn. Maar goed, nu klopt het, en ik zal er vaker op letten of het blijft kloppen. Zo niet, dan kan ik dat meteen melden zodat het onderzocht kan worden.

In ieder geval: vraag beantwoord!

Reageer