Beantwoord

Per direct en PERMANENT afmelden voor irritante spam

• 26 maart 2019
  • 3 reacties
  • 1438 Bekeken

Ik heb me nu al verschillende gepoogd af te melden voor jullie irritante spam smsjes. Maar iedere keer als ik opnieuw opwaardeer, krijg ik een paar dagen later wederom spam berichten. Ga ik vervolgens naar de meegestuurde t-mobile/afmelden link -- waar je je ook nog eens aan moet melden en wat als geheel in mijn optiek een volledig onacceptabele manier van afmelden is -- dan nog sta ik al 'afgemeld'. Kortom jullie sturen mij structureel ongewenste spam berichten waar ik me nooit voor heb aangemeld. Ik heb me er zelfs expliciet voor afgemeld. Toch blijven jullie door gaan.

Dus ik wil graag dat jullie per direct en PERMANENT staken met het sturen van die spam berichten. Zo niet, dan voel ik mij genoodzaakt om hier melding van te maken bij alle relevante instanties. Wellicht dat die dan ook kijken naar jullie process van 'afmelden', die volgens mij voor de meeste mensen echt alles behalve acceptabel is. Waarom moet je een account aanmaken en in allerlei account opties gaan graven om je af te melden voor iets waar je je nooit voor aangemeld hebt?
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 maart 2019, 10:53

Hoi Heyhoe,

Oef, dat zou echt niet moeten gebeuren! Ik zie namelijk dat in ons systeem ook staat ingesteld dat je geen enkel sms'je meer zou moeten ontvangen.

Kun je wat voorbeelden geven van de sms'jes die je hebt gekregen en op welke dagen plus tijdstippen? Daarmee kan ik het even intern doorzetten, want dit moet natuurlijk wel aangekaart worden. Dankjewel alvast!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Heyhoe,

Oef, dat zou echt niet moeten gebeuren! Ik zie namelijk dat in ons systeem ook staat ingesteld dat je geen enkel sms'je meer zou moeten ontvangen.

Kun je wat voorbeelden geven van de sms'jes die je hebt gekregen en op welke dagen plus tijdstippen? Daarmee kan ik het even intern doorzetten, want dit moet natuurlijk wel aangekaart worden. Dankjewel alvast!
Kreeg net weer een bericht...

Iets over dat ik 5(?) euro gratis beltegoed krijg als ik nu opwaardeer, wat vervolgens 30 dagen geldig zou zijn.

Ik verwijder die berichten echter altijd op de automatische piloot. Dus heel precies weet ik het niet meer.

----

Sorry hoor, maar het is echt treurig gesteld met jullie systeem, als jullie niet eens weten naar wie jullie berichten aan het versturen zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Heyhoe,

Ik heb meerdere berichten hierover ontvangen en dit gaat fout aan onze kant. In dit topic heb ik een update geplaatst. Aangezien dat topic ook het meest actief is en goed wordt gevonden, plaatsen we daar updates over dit probleem. Om het overzichtelijk te houden sluit ik dit topic.