Beantwoord

Plotseling SMS met speelcode en 1000 Mb gratis in Mijn T-Mobile prepaid zonder opwaardering

• is een Master Poster
  • 17 reacties
Ik ben een prepaid klant.
Ik krijg plotseling zojuist een SMS dat ik een nieuwe speelcode heb gekregen van T-Mobile prepaid surprise.
Ik heb mijn beltegoed de laatste weken niet opgewaardeerd.
Ik login in mijn T-Mobile en ik zie dat ik 1000mb heb om te besteden.
Ik heb de laatste tijd niets gewijzigd in Mijn T-Mobile instellingen.

Vind T-Mobile mij echt zo leuk dat ze mij gratis Mbs geeft?
Mag ik deze Mbs gebruiken of heeft T-Mobile een foutje gemaakt?
Ik ga ervan uit dat er geen niets van mijn beltegoed wordt afgehaald!
icon

Beste antwoord door David 13 december 2018, 11:09

Hi @PLAU74,

Dit is inderdaad van ons! Geniet ervan!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi PLAU74,

Zou je eens een screenshot (zonder privégegevens) kunnen maken van de SMS en van jouw My T-Mobile? Ik zie dit zelf namelijk niet terug in ons systeem. Ik weet wel dat er een en ander aan zit te komen qua verrassingen, maar volgens mij was dat nog niet van start gegaan. Ik ben dan ook benieuwd naar jouw screenshot! Dan ga ik dit verder uitzoeken!
9

Reputatie 7
Badge +20
Hi @PLAU74,

Dit is inderdaad van ons! Geniet ervan!
Hoi,
Er wordt wel degelijk geld van mijn beltegoed afgetrokken als ik gebruik maak van de 1000Mbs.
Dit is zeer verwarrend!!!!!
Gelukkig heb ik even gecheckt anders wordt het een zeer dure grap!!!!
Zie plaatje dat er geld van mijn beltegoed is afgehaald 4Mb voor 40cent.

Gelukkig heb ik even gecontroleerd anders kan dit makkelijk boven de 100 euro lopen als ik via 4G internet YouTube filmpjes kijk.
Ik heb namelijk "automatisch beltegoed aanvullen" aan staan. Misschien is het toch verstandig om "automatisch beltegoed aanvullen" uit te zetten.
Na trial en error en paar euro beltegoed het ik de oorzaak gevonden.
Voor degene die bundel ”betalen per mb” activeert,wordt in my tmobile nu standaard 1024 mb getoond.
Dit is nieuw voor mij in my tmobile.
Let op dit zijn dus geen gratis mbs.

Het sms bericht dat ik een speelcode heb gekregen omdat ik beltegoed gekocht heb, zorgt voor de verwarring. Ik heb namelijk de afgelopen maanden geen beltegoed gekocht. Waarschijnlijk is tmobile bezig met een test in my tmobile/bundel kopen/surprise.
Ik heb ook gemerkt dat my tmobile de geselecteerde bundel niet altijd onthoudt.
Ik heb dit jaar al een paar keer meegemaakt dat ik op straat geen “internet per mb” kan gebruiken. Erg vervelend als je op straat internet nodig hebt om bijvoorbeeld mobiel parkeren aan- of af te melden.
Als ik thuis in my tmobile inlog dan zie ik dat er geen bundel is geselecteerd. Ik heb de bundel ”betalen per mb” al jaren geleden geselecteerd en nooit gewijzigd.

Dit gebeurt waarschijnlijk als je via tmobile surprise bijvoorbeeld gratis 250 mb wint.
Als de 250 gratis mb verloopt dan wordt de geselecteerde oude bundel soms? niet teruggezet.
Als je niet verrast wil worden op straat zonder internet, check je geselecteerde bundel als je gratis mb verloopt.

Reageer