[PrePaid] Aanpassingen en technische upgrade!

Toon eerste reactie

43 reacties

Reputatie 6
Badge +17
UPDATE 03/07/2017
Vanaf 3 juli 2017 biedt T-Mobile 'Automatisch Opwaarderen' aan. Met deze dienst bepaal je als PrePaid klant zelf met welk bedrag je jouw tegoed (of dat van iemand anders) wilt opwaarderen: op een vaste dag in de week of maand, of wanneer het tegoed minder is dan € 2,-. Super handig voor je eigen PrePaid-tegoed, of stel Automatisch Opwaarderen in om zo het tegoed van je zoon of dochter op peil te houden. Je kunt Automatisch Opwaarderen al instellen vanaf € 5,- PrePaid-tegoed per keer! Op deze pagina vind je meer informatie en kun je Automatisch Opwaarderen instellen.
Ik gebruik prepaid kaarten voor 2 gps horloges. Omdat ik nergens heb vernomen dat het gebruik van internet uit je beltegoed sinds april apart aangemeld moest worden, heb ik mij helemaal suf gezocht naar het probleem waarom het horloge en de app niet meer met elkaar konden communiceren. Ik heb zelfs nog met T-mobile gebeld en gechat over het verbruik van het beltegoed van de horloges, ook daar werd niets vermeld over de aangepaste prepaid spelregels. Dit weekend heb ik uiteindelijk een (betaalde) reparateur in de arm genomen om te kijken waar het probleem zat. Uiteindelijk is hij er achter gekomen dat T-mobile de spelregels voor het prepaid gebruik had gewijzigd en ik dit aan moest passen. Super fijn natuurlijk dat het nu weer werkt. Maar erg jammer van alle frustratie, energie en geld dat ik er in heb moeten steken, terwijl ik het met een betere communicatie over de aangepaste prepaid spelregels heel vlot zelf op had kunnen lossen!
Ik voel met je mee. Goed dat je dit nog een keer aan de orde stelt!

Pas trouwens op: automatisch opwaarderen betekent volgens mij niet dat je daarmee ook je " betalen per MB-bundel" maandelijks verlengt.
Ik zal waarschijnlijk inderdaad om de zoveel tijd de simkaart uit het horloge moeten halen en in een telefoon moeten stoppen om opnieuw akkoord te geven voor "betalen per mb".
Ik zal waarschijnlijk inderdaad om de zoveel tijd de simkaart uit het horloge moeten halen en in een telefoon moeten stoppen om opnieuw akkoord te geven voor "betalen per mb".om de " zoveel tijd" is exact "om de maand".
Na verbruik van 200mb toch?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ockie,

Het lijkt me inderdaad frustrerend dat je na zoveel gedoe pas ontdekte waar het probleem lag. We hebben de veranderingen destijds onder andere via het forum gecommuniceerd, het is dus altijd goed om het forum in de gaten te houden! Uiteraard is het jammer dat mijn collega's je niet de juiste informatie konden geven - daarvoor onze excuses.

Het is altijd goed om feedback van jullie te ontvangen, zodat wij onze diensten en services kunnen optimaliseren. We kijken ook nu nog hoe we internet op een nog betere manier bij PrePaid kunnen aanbieden!

De keuze voor "betalen per MB" zul je trouwens na 30 dagen óf zodra je 1 GB hebt opgemaakt moeten doorgeven. Dit was voorheen inderdaad 200 MB, maar dat is aangepast.

Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan ben je altijd welkom op het forum!
Reputatie 6
Badge +11
@Ockie
Je kan de SIMkaarten registreren in My T-Mobile met een computer (2 aparte accounts) en dan van daaruit na 30 dagen of 1GB weer 'Betalen per MB' (of bundel) activeren. T-Mobile heeft geen herhalend prepaid meer, dus een calender item om de 30 dagen is wat mij betreft de enige oplossing. Anders een provider of reseller uitzoeken die wel herhalend prepaid heeft (en wellicht ook nog betere 2G dekking).
De keuze voor "betalen per MB" zul je trouwens na 30 dagen óf zodra je 1 GB hebt opgemaakt moeten doorgeven. Dit was voorheen inderdaad 200 MB, maar dat is aangepast.
Nergens wordt door tmobile gemeld dat de bundel " betalen per MB" slechts één maand geldig is !
@tmoesel
Bedankt voor de tip. Heb ze beiden al geregistreerd en kan ze op mijn mobiel makkelijk benaderen. Kan alleen die optie niet vinden. Of is dat alleen via de pc mogelijk?
Reputatie 7
Badge +20
@Ockie

Dit zou dan via My T-Mobile moeten kunnen, maar als ze nu ingesteld staan voor internet, dan heb je die optie niet. Die komt dan weer tevoorschijn na 1 GB of 30 dagen. Zou je het dan eens kunnen testen?

@Matti100

Het staat in ieder geval al in dit topic aangegeven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi all,

Even een update: We zijn nog altijd bezig met de internetbundels natuurlijk, maar de 30 dagen is ondertussen ook opgeschroefd. De 200 MB was al naar 1 GB opgeschroefd, nu zijn de 30 dagen opgerekt naar 1 jaar! We kijken nu of we dit verder kunnen ontwikkelen, maar met jullie feedback hebben we in ieder geval al die 30 dagen opgerekt! 🙂
Reputatie 1
Het wordt langzaam aan weer werkbaar. Hopelijk vervalt die 1 jaarsgrens ook nog ;)
Krijgen we wel een waarschuwingssmsje bv een week voordat het vervalt?
Geweldig!
Reputatie 1
@David

Kijk beter 👍 ☺️
Ik had 30 dagen geleden wel de melding van 1GB maar dat jaar was toen nog niet bekend en dus ook niet gemeld.
Ik zat afgelopen 2 dagen dan ook regelmatig te checken of ik nog internet had (had een reminder in m'n agenda gezet) want ik krijg/kreeg serieus nog nooit een melding oid van T-mobile betreffende internetten p/mb en ook nog nooit automatisch doorgelinkt naar de landingspagina.
Goed dat het nu opgerekt is qua hoeveelheid data/tijdsduur, tegelijk jammer dat er nooit even een sms'je oid verzonden wordt betreffende dergelijke wijzigingen en ja mijn nummer is geregistreerd want de reclame sms'jes (staat aan voor prepaid surprise), komen wel altijd binnen.
Ik las nu dus ook wederom pas van de laatste wijzigingen na zelf in te loggen op het forum. Goed dat het forum er is + jullie werk daarin uiteraard en zoals gezegd al een stuk de goede kant op (blijf het oude systeem van default altijd aan nog steeds beter vinden) maar.. Netter zou zijn als T-mobile gewoon even de klanten een sms'je deed, geregistreerd of niet, voor de reclames ivm surprise weet T-mobile alle prepay nummers immers ook te vinden 😉

Maar iig thnx aan de moderators voor de info 👍
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joop,

Dankjewel voor je feedback. We zijn in ieder geval blij dat je deze informatie wel op het forum hebt kunnen vinden. We gaan kijken hoe we in de toekomst onze klanten nog beter kunnen informeren! 🙂
Goedenavond,
Via de app op míjn telefoon kan ik de tegoeden op de kaarten van onze kinderen beheren. Een tijdje geleden ben ik er, mede via deze pagina, achter gekomen dat ik via die app ook het internet verbruik betalen per mb uit de prepaid bundel aan kon zetten. Dit moest, ondanks het minimale verbruik, maandelijks opnieuw aangegeven worden. So far so good.... Maar op 1 of andere manier kan ik nu al een tijd lang geen gebruik meer maken van deze functie. Is niet meer bereikbaar/vindbaar. Is hierin wellicht weer iets veranderd?
In afwachting van uw reactie.
Hoi Ockie.

Goed dat je het even navraagt, het is een tijd geleden inderdaad weer aangepast. De huidige 'grenzen' zijn 1 GB of 1 jaar (i.p.v. 1 maand). 🙂

Reageer