Beantwoord

Prepaid aansluiting zou weining gebruikt zijn??

• 12 juni 2014
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Ik ontving laatst (op een mailadres dat ik weinig gebruik, vandaar de wat latere reactie) deze mail:
"Beste klant,

Volgens onze informatie heb je de afgelopen tijd weinig of geen gebruik gemaakt van je prepaid aansluiting. We zijn benieuwd waarom je minder bent gaan gebruiken en horen graag je mening en ervaringen met je T-Mobile prepaid aansluiting.

We willen je er voor de zekerheid ook op attenderen dat je tegoed na 6 maanden vervalt als je geen gebruik maakt van je PrePaid aansluiting. Je PrePaid tegoed is onbeperkt houdbaar, mits je minimaal één keer per 6 maanden actief gebruik maakt van je PrePaid aansluiting, bijvoorbeeld door gratis te bellen naar 1244.

Om de vragenlijst te starten kun je op de button hieronder klikken.

Volgens onze administratie beschik je over een T-Mobile PrePaid aansluiting met nummer xxxxxxxx. Mocht dit niet correct zijn, dan kan je deze email negeren."

Maar deze telefoon (van mijn zoon) wordt vrijwel wekelijks gebruikt om ettelijke sms'jes te verzenden. Hoe kan hij dan zogenaamd niet gebruikt worden?

Ik heb deze vraag al geprobeerd via de telefoon te stellen, maar na een verwelkoming door een dame werd de verbinding verbroken, toen heb ik geprobeerd hem via de mail op de site te versturen, maar dat lukt niet, op de laatste pagina staat wel "indienen" onder de knop, maar er gebeurt verder niets. Niet zo goed voor mijn humeur....
icon

Beste antwoord door Bram 16 juni 2014, 16:35

Hoi!

Gaat dit om het nummer waarmee je nu bent ingelogd en je vraag mee hebt gesteld? Hier zie ik namelijk niks onder terug. Wil je anders mij het mobiele nummer sturen naar webcare@t-mobile.nl? Ik kijk het dan voor je na.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi!

Gaat dit om het nummer waarmee je nu bent ingelogd en je vraag mee hebt gesteld? Hier zie ik namelijk niks onder terug. Wil je anders mij het mobiele nummer sturen naar webcare@t-mobile.nl? Ik kijk het dan voor je na.

Reageer