Beantwoord

Prepaid abbo, kan adres niet registreren

• 26 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 714 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Ik heb een prepaid abonnement en ik wil daar mijn adres registreren. Meerdere malen geprobeerd maar het werkt niet. Hierdoor kunnen wij met de ander T-Mobile abonnement geen Klantvoordeel krijgen omdat het address niet geregistreerd staat.

Hoe kan dit zsm opgelost worden? Wat zijn de opties?

Groeten,
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 augustus 2019, 14:28

Hoi Merleni,

We ervaren inderdaad een issue met het toevoegen van de adressen bij PrePaid. We hopen dit zo snel mogelijk opgelost te hebben! Wat betreft Klantvoordeel: klantvoordeel geldt niet voor PrePaid, dus wat dat betreft loop je dus geen korting mis! Klantvoordeel geldt alleen voor mobiele abonnementen en Thuis-abonnementen.

Heb je meer vragen, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Merleni,

We ervaren inderdaad een issue met het toevoegen van de adressen bij PrePaid. We hopen dit zo snel mogelijk opgelost te hebben! Wat betreft Klantvoordeel: klantvoordeel geldt niet voor PrePaid, dus wat dat betreft loop je dus geen korting mis! Klantvoordeel geldt alleen voor mobiele abonnementen en Thuis-abonnementen.

Heb je meer vragen, dan hoor ik het graag!
Hoi Jaimy,

Bedankt voor je duidelijke reactie. Ik begrijp dat voor prepaid geen klantvoordeel geld, maar als mijn vriend die op hetzelfde adres woont wel een mobiele abonnement heeft, telt dat mijn prepaid wel mee voor zijn klantvoordeel of geld dat ook niet voor hem?

Alvast bedankt!@Jaimy
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marleni,

Graag gedaan hoor! Ik ben er voor je om alles uit te leggen. 😊

Dat laatste is niet het geval. PrePaid telt helemaal niet mee in Klantvoordeel, dus ook niet om voor jouw vriend korting te ontvangen. Dat werkt echt alleen als er meerdere abonnementen of een Thuis-abonnement op het adres is geregistreerd!

Reageer