Beantwoord

Prepaid belbundel 1 dag te kort

• 16 september 2017
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Een belbundel is geldig tot en met 16 sept. 2017. Waarom wordt er dan op 16 sept. 2017 een geld afgeschreven en een nieuwe herhalende bel bundel geactiveerd i.p.v. 17 sept.? Zo wordt er toch steeds een dag afgesnoept en je kunt het overige beltegoed niet op de laatste dag opmaken. Graag jullie respons hierop. Bovendien vertelde ze vorig keer bij de klantenservice dat belbundel herhalen niet meer zou mogen.
icon

Beste antwoord door Sam- 18 september 2017, 14:46

Hoi hoi adriana!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Goed dat je dus even je vraag stelt hier. :)

Wanneer je op bijvoorbeeld 16 augustus een bundel activeert, dan kan je hier gebruik van maken tot 16 september. Op 16 september zelf wordt de nieuwe (herhalende) bundel geactiveerd en ook het beltegoed afgeschreven als deze beschikbaar is.

Je moet het dus zo zien; als jij op de 16e dag van de maand een bundel activeert dan vervalt het tegoed op de 16e dag van de maand daarna. In jouw geval heb je dan 31 dagen gebruik kunnen maken van de belbundel.

Wil je dat wij de optie om je bundel automatisch te herhalen voor je uitschakelen? Dan maken wij dit direct voor je in orde! Je kan dan zelf elke maand de bundels activeren die je nodig hebt.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord Adriana!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi adriana!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Goed dat je dus even je vraag stelt hier. :)

Wanneer je op bijvoorbeeld 16 augustus een bundel activeert, dan kan je hier gebruik van maken tot 16 september. Op 16 september zelf wordt de nieuwe (herhalende) bundel geactiveerd en ook het beltegoed afgeschreven als deze beschikbaar is.

Je moet het dus zo zien; als jij op de 16e dag van de maand een bundel activeert dan vervalt het tegoed op de 16e dag van de maand daarna. In jouw geval heb je dan 31 dagen gebruik kunnen maken van de belbundel.

Wil je dat wij de optie om je bundel automatisch te herhalen voor je uitschakelen? Dan maken wij dit direct voor je in orde! Je kan dan zelf elke maand de bundels activeren die je nodig hebt.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord Adriana!
Hoi Issam,

Dan geven jullie in jullie berichten geen juiste info. Er staat nl tot en met....

Je herhalende Bellen bundel is met succes verlengd en geldig tot en met 16-09-2017 . Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik Groeten T-Mobile.

zo ook:

Je herhalende Bellen bundel is met succes verlengd en geldig tot en met 16-10-2017 . Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik Groeten T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Adriana,

Excuses als het niet duidelijk genoeg in het bericht staat. De uitleg van Issam klopt daarentegen wel. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten.
Hallo Hajar,

Vandaar dat het dus verwarrend is tot en met de 16e of tot de 16e, dus beter kun je het bericht aanpassen, zijn gelijk alle misverstanden uit de wereld hierover ;)
Je mag van mij de belbundel herhalen uitschakelen!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Adriana,

Ik heb jouw herhalende belbundel uitgeschakeld, dus op 16 oktober heb je geen belbundel meer en bel je voor het standaardtarief. Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Reageer