Beantwoord

Prepaid Belbundel

• 19 mei 2017
  • 4 reacties
  • 255 Bekeken

Goedemiddag,
voor de grote prepaid verandering heb ik mijn (herhalend) bel bundel stopgezet. Nu kan ik hem niet meer activeren. Via "bundels toevoegen" kan ik wel gewoon internetbundel en sms onbeperkt kopen. Alleen bij bellen kan ik niets. Er staat ook in het grijs: wordt niet meer herhaald. Als ik het via sms bellen aan doe krijg ik de tekst: Helaas, de aanvraag kan niet worden verwerkt. De bundel is al actief, is niet beschikbaar of je PrePaid tegoed is te laag. Meer info op www.t-mobile.nl/my. Uiteraard heb genoeg tegoed. Heeft iemand een idee hoe ik dit weer kan activeren?

Groetjes,
Annemiek
icon

Beste antwoord door David 19 mei 2017, 15:34

Hoi Annemiek,

Je bent op het forum geregistreerd zonder gegevens. Ik kan niet direct helpen met het activeren van een bundel, omdat ik niet in ons systeem kan zonder jouw gegevens. Als je nog kunt registreren mét gegevens, dan kunnen we dat alsnog! :)

Heb je toevallig nog iets over van een oude belbundel? Je vindt op deze pagina de mogelijkheden om een belbundel te activeren. Je kunt dit via My T-Mobile doen of stuur een sms met de tekst BELLEN AAN naar 4000 (gratis). Dan krijg je 100 minuten voor € 4,95 en deze minuten zijn een kalendermaand geldig.

We horen graag of het gelukt is en of je onze hulp nog nodig hebt! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Annemiek,

Je bent op het forum geregistreerd zonder gegevens. Ik kan niet direct helpen met het activeren van een bundel, omdat ik niet in ons systeem kan zonder jouw gegevens. Als je nog kunt registreren mét gegevens, dan kunnen we dat alsnog! :)

Heb je toevallig nog iets over van een oude belbundel? Je vindt op deze pagina de mogelijkheden om een belbundel te activeren. Je kunt dit via My T-Mobile doen of stuur een sms met de tekst BELLEN AAN naar 4000 (gratis). Dan krijg je 100 minuten voor € 4,95 en deze minuten zijn een kalendermaand geldig.

We horen graag of het gelukt is en of je onze hulp nog nodig hebt! 🙂
Hoi David,

Ik heb me geregistreerd dus als het goed is kan je nu mijn gegevens zien.
Als ik dus een sms stuur met de tekst 4000 krijg ik de melding:
Helaas, de aanvraag kan niet worden verwerkt. De bundel is al actief, is niet beschikbaar of je Prepaid tegoed is te laag. Als ik het via My T-Mobile doe krijg ik te zien wat ik als bijlage heb toegevoegd. Internetbundel aanvragen was geen probleem, alleen bellen wilt hij niet doen.
Ik hoop dat je zo genoeg informatie hebt, om me te kunnen helpen.
Groetjes,
Annemiek
Ik bedoel als ik een sms stuur met: BELLEN AAN naar 4000 doet hij het ook niet en voorheen dus wel. Kan maar beter duidelijk zijn, anders denk je misschien dat het daar aan ligt. 🙂
Reputatie 4
Hoi A'miek,

Welkom op het forum! :D

De registratie is niet helemaal gelukt denk ik, want ik heb nog geen toegang tot jouw gegevens. Maar ik denk wel dat ik begrijp waarom het niet lukt om de belbundel aan te schaffen. Er is een storing gaande waardoor herhalende bel/sms bundels niet kunnen worden aangeschaft via My T-Mobile. Onze IT-afdeling is hard bezig om dit probleem op te lossen. Als je wilt kun je ons een privébericht sturen met jouw naam, adresgegevens, geboortedatum en 06-nummer en dan kunnen wij met je meekijken en voor jou een belbundel activeren.

Ik hoor graag van je!

Reageer