Beantwoord

prepaid belgeschiedenis inzien

• 4 maart 2019
  • 1 reactie
  • 1106 Bekeken

2 maart kreeg ik een sms met de mededeling dat ik een abonnement had genomen op TotalGamingSite voor 5 euro per week. Nooit van gehoord. Via payinfo heb ik me afgemeld en sms diensten geblokkeerd. Ook bij T mobile.
Volgens mij is er al 5 euro van mijn beltegoed afgetrokken maar dat kan ik nergens controleren, het formulier tot onderzoek naar betaling van t mobile werkt ook niet want daar moet je een code van je factuur invullen. En ik krijg geen factuur.
Kan t mobile dit uitzoeken en het eventueel afgetrokken bedrag storneren.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door David 6 maart 2019, 09:54

Hoi Dutchtone,

Goed dat je het even laat weten!

Ik heb het voor je gecontroleerd, maar er is geen geld van jouw beltegoed gehaald voor deze mobiele dienst, dus je hebt jouw beltegoed gewoon nog behouden! Soms komt het voor dat er in de SMS dan een link wordt vermeld waar je dan op moet klikken en dán word je ineens aangemeld. Dat is bij jou dus niet gebeurd gelukkig!

We hebben ook dit algemene topic over dit soort diensten en wat je kunt doen als je onbedoeld of onbewust wordt aangemeld. Als je nog vragen hebt, dan kun je die in dat algemene topic stellen, dan pakken we die daar op!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dutchtone,

Goed dat je het even laat weten!

Ik heb het voor je gecontroleerd, maar er is geen geld van jouw beltegoed gehaald voor deze mobiele dienst, dus je hebt jouw beltegoed gewoon nog behouden! Soms komt het voor dat er in de SMS dan een link wordt vermeld waar je dan op moet klikken en dán word je ineens aangemeld. Dat is bij jou dus niet gebeurd gelukkig!

We hebben ook dit algemene topic over dit soort diensten en wat je kunt doen als je onbedoeld of onbewust wordt aangemeld. Als je nog vragen hebt, dan kun je die in dat algemene topic stellen, dan pakken we die daar op!