Beantwoord

PrePaid bellen

• 10 juni 2019
  • 3 reacties
  • 778 Bekeken

Ik heb een prepaid kaart .
Ik heb opgewaardeerd met 10 euro en kreeg 10 euro via het surprise spel !
Ik belde mijn broertje op zijn 06 nummer en in precies 10 minuten was de 10 gewonnen belminuten op .
Beetje jammer .
Ik wil ook even melden dat de 10 minuten maar 7 dagen geldig waren .
Beetje jammerrrrrr .
Wie ik het ook zeg , ze zeggen allemaal hetzelfde , het zijn ......riken , jeweetwel , bah !

Groeten van oooohMario
icon

Beste antwoord door Linh_desu 11 juni 2019, 07:40

De tarieven voor prepaid bellen is €0,20 per minuut,
misschien heb je perongeluk ook je internet aan staan wat een dubbele aftrek kan geven per minuut.

Maar prepaid kost meestal standaard iets meer, als je voordelig uit wil komen is een vast mobiele abbonement als een sim-go abbonement ook een optie :)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als ik het goed begrijp 1€ voor 1 min bellen ?
De tarieven voor prepaid bellen is €0,20 per minuut,
misschien heb je perongeluk ook je internet aan staan wat een dubbele aftrek kan geven per minuut.

Maar prepaid kost meestal standaard iets meer, als je voordelig uit wil komen is een vast mobiele abbonement als een sim-go abbonement ook een optie :)

Ik won dus 10 belminuten met het surprise spel en dan is het logisch dat die na 10 belminuten op zijn , excuus van mijn kant .
Het is voor mij nog steeds een raadsel waarom die 10 belminuten maar 7 dagen geldig zijn .
Vermoedelijk is dat omdat het softwaretechnisch niet mogelijk is om ze gewoon bij je beltegoed op te tellen .
Omgerekend zou je dan 2 euro erbij krijgen ?

Groeten van Mario

Reageer