Beantwoord

PrePaid beltegoed verdwenen

• 5 december 2016
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Beste helpdesk
Bij mij is het beltegoed verdwenen. Kunt u mij helpen erachter te komen op welke manier het beltegoed is opgegaan?
Er is bijna niet gebeld en ik data verbruik uitgezet.
icon

Beste antwoord door Amy 6 december 2016, 10:40

Hi Zuizui,

Ik help je graag verder! :)

Op 16 augustus is er €5,- tegoed bijgeschreven vanwege je registratie. Dit tegoed is 30 dagen geldig. Van dit tegoed is inderdaad een paar keer gebeld maar het is vervolgens vervallen.

Ik zie overigens dat je al een tijdje geen gebruik van je PrePaid aansluiting hebt gemaakt. Als je jouw PrePaid-simkaart meer dan 6 maanden niet actief gebruikt, dan wordt de simkaart door ons gedeactiveerd. Op deze pagina vind je daar meer informatie over. :8

Laat je het weten als je daar verder nog vragen over hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +15
Hi Zuizui,

Ik help je graag verder! :)

Op 16 augustus is er €5,- tegoed bijgeschreven vanwege je registratie. Dit tegoed is 30 dagen geldig. Van dit tegoed is inderdaad een paar keer gebeld maar het is vervolgens vervallen.

Ik zie overigens dat je al een tijdje geen gebruik van je PrePaid aansluiting hebt gemaakt. Als je jouw PrePaid-simkaart meer dan 6 maanden niet actief gebruikt, dan wordt de simkaart door ons gedeactiveerd. Op deze pagina vind je daar meer informatie over. :8

Laat je het weten als je daar verder nog vragen over hebt?

Reageer