Beantwoord

Prepaid betalen per mb uitschakelen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik dacht bij prepaid betalen te kunnen kiezen voor alleen data bundel 250 300 en daar gewoon een standaard bedrag van wat was het 4euro maar dat dat is dus allemaal veranderd
Ik wil heb dus geen keuzen meer om alleen data maar dat dacht ik dus te kunnen kiezen bij betalen per mb alstublieft schakel t voor me uit want ik kan t in de app niet vinden op de website ook niet.
icon

Beste antwoord door David 11 februari 2019, 17:17

Hi @eli5,

Ik heb het bericht zeker gelezen, maar verkeerd begrepen. Mijn gedachte was dat je dacht dat je enkel bundels kon kiezen en voor betalen per MB wilde gaan. Excuus!

We hebben geen losse bundels meer, hier zitten inderdaad belminuten en SMS'jes bij. De Unit S bundel heeft wel 100 units, die je dan kunt alleen voor internet kunt gebruiken.

Als je trouwens grip op je MB's wilt houden buiten de deur, dan kun je er ook voor kiezen om de mobiele dataverbinding uit te zetten. Op die manier kun je zelf kiezen wanneer je MB's wilt gebruiken buiten de deur.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @eli5,

Ik heb het bericht zeker gelezen, maar verkeerd begrepen. Mijn gedachte was dat je dacht dat je enkel bundels kon kiezen en voor betalen per MB wilde gaan. Excuus!

We hebben geen losse bundels meer, hier zitten inderdaad belminuten en SMS'jes bij. De Unit S bundel heeft wel 100 units, die je dan kunt alleen voor internet kunt gebruiken.

Als je trouwens grip op je MB's wilt houden buiten de deur, dan kun je er ook voor kiezen om de mobiele dataverbinding uit te zetten. Op die manier kun je zelf kiezen wanneer je MB's wilt gebruiken buiten de deur.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat van je!
Je hebt mn bericht volgens mij niet doorgelezen
Hoe kan ik prepaid betalen per mb uitschakelen.
Als mn data verbinding aan staat zuipt het mn beltegoed leeg wat ik wou was gewoon een bundel met een specifieke data grootte wat ik voor internet kan gebruiken.
Maar je bent uit wat ik van de huidige bundels opmerk niet alleen voor data kiezen ik wil geen sms en belminuten erbij
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eli5,

Zo te zien is het je ondertussen al gelukt om via My T-Mobile de keuze te maken voor betalen per MB! Houd er rekening mee dat je opnieuw een keuze moet maken na 365 dagen óf 1 GB aan dataverbruik. Dit kan dan wederom via My T-Mobile.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons gerust weten!

Reageer