Vraag

Prepaid Bonus sms

Reputatie 2
ik heb vanmiddag nieuw beltegoed gekocht en opgewaardeerd. na de opwaardering heb ik een smsje gestuurd voor het prepaid bonus sms. er staat dat je met prepaid bonus sms per maand 300 gratis smsjes krijgt maar toen ik smste betaalde ik 12 cent voor een sms in plaats van de 7 cent die ik eerst per sms betaalde. mijn vraag is dus hoe dit precies zit en wanneer ik die 300 gratis smsjes ontvang.

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 2
ik ben rick

en heb vanmidag het zelfde probleem ondervonden
en nog geen smsjes gehad
vraag me af waarom ik ze niet heb

groetjes rick
Reputatie 2
Met Prepaid Bonus sms krijg je 300 smsjes voor de volgende maand als je deze maand met (minstens) 10 euro hebt opgewaardeerd. Hier zit wel aan vast dat je de smsjes buiten deze 300 voor 12 ct verstuurt ipv de 7 zoals met het 24/7 prepaid. (Je krijgt een bevestiging van die 300 smsjes een tijdje nadat je hebt opgewaardeerd -dezelfde dag nog- via een sms van T-mobile.) Het staat allemaal gewoon op de site, bij het Prepaid-tabblad. Kan je het nog even nalezen.
Reputatie 2
Op dat 24/7 prepaid abonnement moet je zuinig zijn dus niet al te veel veranderen. Anders betaat je meteen zowat het dubbele aan smsjes en 1/3 meer aan telefoneren
Reputatie 2
IK heb deze maand opgewaardeerd met een tientje, maar heb de sms nog niet binnen dat ik de 300 smsjes krijg voor volgende maand.
Normaal kreeg ik dat wel, en ik denk nu dus dat ik mijn 300 smsjes niet krijg !? terwijl ik wel heb opgewaardeerd met een tientje ervoor.

zou iemand dit kunnen checken?
alvast bedankt! Gr. Jasper
Reputatie 2
Bij prepaid bonus sms krijg je je 300 gratis smsjes de 1e van de maand, dus vandaag krijg je je smsjes. Deze zijn de hele maand geldig en je kunt checken op My T-mobile hoeveel je dr nog hebt. Je moet wel elke maand met minimaal €10 op waarderen.
Reputatie 6
@Rick

Welkom hier op het forum!

Ik zie dat inmiddels je 300 Sms'jes bijgeschreven zijn.
Reputatie 2
Ik heb het smsje met 300 smsjes vandaag gekregen. Het smsje krijg je dus de eerste van de maand.

Mijn probleem is hierbij opgelost .
Ik heb een bb curve en ik heb net 10 euro opgewaardeert maar krijg ik ook 300 smsjes??

Krijg ik ze dan volgende maand of deze maand?
Reputatie 2
ik heb vandaag nog geen smsje ontvangen ter bevestiging van de 300 smsjes. komt dit misschien doordat ik gister eerst met 10 euro heb opgewaardeert en daarna pas heb aangesloten bij prepaid bonus sms?
ik heb wel een berichtje gehad van 300 gratis smsjes maar betaal toch nog 12 cent
Reputatie 2
Hey,

ik heb gisteravond eerst mijn tariefplan omgezet naar Bonus SMS en daarna opgewaardeerd met 10 euro, toch heb ik mijn 300 smsjes niet.

Ben ik ongeduldig of gaat er iets fout? (:

BvD.
Reputatie 5
@JennavRoovert
Je hebt op 1 april opgewaardeerd. Je ontvangt je gratis 300 Bonus Sms op 1 mei.

@Bobby Konings
Het klopt inderdaad dat je eerst hebt opgewaardeerd en hierna je prijsplan hebt gewijzigd. Wanneer je nogmaals zou opwaarderen ontvang je in de maand daarop volgende de 300 Bonus Sms.

@Ricardo13
Je hebt opgewaardeerd op 1 april, je ontvangt op 1 mei je 300 Bonus Sms.

@Jaspercake
Ik heb je hier in deze topic een antwoord op gegeven.