Vraag

PrePaid bundel gekocht en niet ontvangen

• 26 juli 2017
  • 8 reacties
  • 202 Bekeken

hallo,

vanmiddag heb ik een bundel M gekocht voor 9,95, dit stond duidelijk bij de betaling.
nadat ik betaald had heb ik niks ontvangen dan een sms 'welkom bij t-mobile terwijl ik al jaren klant ben met hetzelfde nummer en hiervoor ook de bundel gewoon had. ik heb geld betaald voor niks?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Gebruikers76,

Ik zie dat de bundel inderdaad niet is toegevoegd. Zou je een betalingsbevestiging in dit topic kunnen plaatsen? Laat je privégegevens dan wel weg. Je voegt een foto toe bij Afbeeldingen> bladeren. Dan voeg ik daarna de bundel handmatig toe.

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen. 🙂
hallo Hajar,

bij deze het bewijs van betaling.
maar het volgende probleem is dat ik niks meer aan de bundel heb omdat ik overstap met mijn mobielnummer naar een andere provider. zou ik het geld terug gestort kunnen krijgen omdat ik anders voor niks een betaling heb gedaan waar ik niks aan heb meer.

Reputatie 4
Hoi Gebruikers76,

Dank je wel voor de aanvullende informatie!

Er is inderdaad iets misgegaan, sorry hiervoor! Ik heb het bedrag toegevoegd aan jouw PrePaid saldo. Het is niet mogelijk om het terug te laten boeken naar jouw rekeningnummer. Als je nu kijkt op jouw My T-Mobile dan zie je dat het tegoed van €9.95 is bijgeschreven. Dan heb je nog even de tijd om het op te maken voordat jouw mobiele nummer wordt overgezet.

Ik hoop dat ik je hiermee blij heb kunnen maken. Als je nog vragen hebt, horen wij het graag van je. Alvast een fijn weekend. 🙂
Beste,

Vanmiddag heb ik een bundel (9.95)gekocht en vervolgens geen sms ter bevestiging ontvangen en niks ontvangen. Dit is de 2x dat het is gebeurd (vorige maand zelfde probleem; bundel gekocht voor 9,95 en niks ontvangen.
Ik zie uit naar een reactie.

Mvg,
T. Rhebok
Reputatie 7
Badge +20
Hi T. Rhebok,

Ik zie inderdaad dat er wat mis is gegaan. Ik heb daarom de bundel handmatig toegevoegd. Je kan nu gebruik maken van je databundel. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Beste Hajar,

Top! Dank je wel!
Hoi,

Ik heb gister een bundel (4,95) voor mijn dochter gekocht maar helaas niet ontvangen, kunnen jullie dit nakijken?

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Just-el,

Zou je mij in een privébericht, via mijn profiel, het telefoonnummer kunnen sturen waar het om gaat? Ik kan dan kijken wat er verkeerd is gegaan. Ik zie het bericht graag spoedig tegemoet!

Reageer